NA: Omega Seamaster 300M 41mm

Zeker doen zo’n clasp! Overigens bij Omega service center 125,- dus dat scheelt net 25,-

Past op jouw band 1op1 en is ook nog de juiste breedte. Ga je geen spijt van krijgen :smile:

1 like

Prachtig horloge maar het gebaar van je vader steelt de show natuurlijk. Je zult nog heel vaak kijken hoe laat het is en tegelijk terug denken aan dat moment.

Onbetaalbaar.

Draag hem met trots :+1:t3:

1 like

Veel mooie momenten gewenst met deze waardevolle schenking.

1 like

Ervaring mee? Ik heb ‘m nu nog iets laten verkleinen en hij zit wel goed. Maar ben van plan om toch die met micro adjustment te kopen. Is het de 125€ waard?

Ja 100% waard. Bij de SMPc was ie voor mij niet zo hard nodig als bij de PO 8500 maar miste ik het toch wel. Ik zou hem nu ook voor 200,- nog kopen als ik nog een Omega had.

Wat mij betreft een koopje maar een absolute misser dat ze hem niet standaard leveren op deze iconische duiker.

Wat info:

1 like

En welk service center heb je hiervoor bezocht? Bij mijn 300m wordt nl door Omega zelf aangegegeven dat een dergelijke micro adjustment niet mogelijk is. Ze zeggen ook de filmpjes van Internet te kennen, maar ze hebben het niet kunnen reproduceren.

Fijne vader…:+1:

1 like

Is een origineel Omega onderdeel en past een op een op de nieuwere SMPc.

3 likes

Waarom krijg ik dan bij zowel een AD als een AS na contact met Omega service te horen dat dat niet gaat?

Omdat ze het niet weten, ik zal even het typenummer voor je opzoeken.

1 like

Dat had ik. En zelfs daarop wist Omega niet te acteren.

1 like

Hier komt hij van origine vandaan, misschien kunnen zij je op weg helpen.
Anders weet ik het ook niet meer ! :grin:

2 likes

Waarvoor dank. Email is onderweg.

1 like

Graag gedaan. :+1:

1 like

Movement watch service Hengelo in mijn geval. Geen garantie als je het verkeerde sluiting besteld uiteraard. Maar dat moet je ook gewoon goed uitzoeken :smile:

Edit: ik zie dat ik dezelfde dealer als @watchagain heb :smile:

Hierom rij ik dus vanuit Nijmegen 1.15 uur naar mijn vrienden in Hengelo :wink:

Is volgens mij jouw ex, ik heb hem van Jaap. :joy:

Dat stukje rijden interesseert me niet. Het zal me benieuwen, ik heb een complete fotoreportage naar Hengelo gezonden.

Ah klopt. Ik heb hem idd achtergelaten bij Jaap :slight_smile:

1 like