Ik heb hem gisteren opgehaald bij het pakketpunt! Dat was omdat dat toch echt veel dichterbij is dan de locatie van B&O Watches in Hengelo. Het contact met B&O Watches ging via de mail en ben ik erg tevreden over.
-Ik heb specifiek voor deze uitvoering gekozen omdat ik altijd weg ben van een prachtige blauwe wijzerplaat.
-Ik 36mm net wat aan de kleine kant vind.
-Ik graag een Quartz uitvoering wil hebben zodat ik niet elke keer als ik hem om doe de tijd hoef aan te passen.
-Ik geen grote verzameling automatische horloges wil hebben ivm onderhoudskosten.
Ik ben helaas van plan deze voorlopig in de kast te laten liggen tot het moment van mijn bruiloft dit jaar, om hem daar te laten schitteren in de premiere. Dat is nog wel even lastig, maar het zal het waard zijn!
Hierbij wat foto’s van dit prachtige horloge. Ik kwam er zojuist achter hoe moeilijk het is om foto’s te maken van een horloge dat zo blinkt Dus mijn excuses mochten de foto’s niet al te best zijn.
Ik heb verder gezien dat de modernere Aqua Terra’s ook met een rubberen band geleverd worden, en de Railmasters ook op leer. Is het mogelijk voor dit horloge ook extra banden aan te schaffen en zo ja waar moet ik dan op letten? Alvast bedankt!
Rubber en leer kan allebei, ik was alleen iets beperkt in de keuze vanwege de 19mm lug breedte. Heb nu wel een mooie Molequin liggen die er nog op gaat.
Als deze 20mm lug breedte is (kan het zo snel niet vinden) is de keuze reuze natuurlijk!
Veel draagplezier, en dat blauw gaat alle kanten op inderdaad