NA Omega Seamaster Aqua Terra 39.2 Quartz Blauw 2517.80

Dankjewel! Ik ga eens op zoek!

1 like

Zoals je zou willen dat je horloge zit :wink:

Vreselijk mooi horloge, van harte gefeliciteerd, lekker mee shinen op je bruiloft :ok_hand:

1 like

Proficiat! prachthorloge.

Voor mij de mooiste versie van de Omega Aqua Terra die er gemaakt is. Zelf heb ik voor de 36mm, zwarte automaat gekozen maar deze blauwe is ook echt wel een prachtexemplaar.

Veel plezier ermee!

1 like

Een schitterende aanwinst :ok_hand:

1 like

Heel mooi, de blauwe plaat ziet er goed uit op de foto’s! Geniet er van!

1 like

Oke succes! Ik vind ook dat een Aqua Terra op zowel staal, rubber als leer kan zoals ook bij Omega te bestellen is.

Deze is voor de 39mm wel aan de prijs:

Anders kun je altijd uitproberen met een FKM bandje via ome Ali.

Horlogebanden.com ook genoeg keuze trouwens.

1 like

Slim, dat maakt het wel een leuke gelegenheid om naar uit te kijken! :wink:

Prachtig horloge hoor :ok_hand: Naast Grand Seiko een model waar mijn gedachten heen gaan als het meer higher end quartz betreft. Lekker allround model, blijft mooi.

Kan altijd, als je de breedte van de band weet kun je losgaan. Ik vind persoonlijk wel dat een rubber band snel een horloge meer toolish maakt, dus in zekere zin ook eeh, degradeert - bij gebrek aan een andere passende term :grimacing: Vooral frisse kleurtjes als oranje of groen rubber staan op foto’s altijd heel goed, maar om de pols vind ik het weinig soeps.
Ik denk persoonlijk dat deze het best past op z’n bijhorende stalen band, maar het is leuk om te experimenteren! Veel plezier met 'm!

1 like

Ik heb inmiddels 2 rubberstraps besteld via ali en 1 lederen via horlogebanden. Ik ben zeer benieuwd! Bedankt voor het meedenken zo ver!:grin:

1 like

Prachtige aanschaf voor zo’n bijzondere gebeurtenis. :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met die mooie AT en succes gewenst met het opbrengen van het nodige geduld!

Ik draag mijn AT op Rubber (zomer), staal (zo nu en dan) of leer (winter). Hij kan veel verschillende soorten banden aan,

7 likes

Proficiat! Dat is een hele mooie :ok_hand:

1 like

Heel fraai! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtige dial kleur :star_struck:
Gefeliciteerd met je blauwe NA

1 like

Keurige AT.
Geniet van de voorpret!!

1 like

Heel mooi

Hopelijk hou je het wachten vol.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Mooie Omega aangeschaft, veel plezier ermee :+1:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Schitterend horloge. Zeer stijlvol. Veel plezier ervan.

1 like

Veel draagplezier!

1 like