Prachtige Omega. Heel veel plezier ermee.
Pure klasse
![]()
Prachtig. Geniet ervan!
Proficiat met je nieuwe aanwinst, mooie AT!![]()
Heel mooi, gefeliciteerd!
Prachtig ![]()
Ik zou hem niet op rubber zetten. Op leer zou nog wel kunnen, bijvoorbeeld op donker blauw of cognac met witte stiksels
Hartstikke mooi. Heel veel plezier en proficiat met de aanstaande bruiloft!
Dat is een mooie geste om deze prachtige aanwinst respectvol te laten liggen tot hij gezelschap krijgt van de trouwring. Veel geluk gewenst!
What a piece of art, geweldig mooie Omega… één van de mooiste Seamasters ![]()
Wat een genot om die aan de pols te dragen
Erg veel draag plezier gewenst
Gefeliciteerd met deze bijzondere mooie aanwinst en ik vind het een geweldig plan om deze aan de kant te leggen tot je bruiloft. Op die manier verbind je er meteen prachtige herinneringen aan
Mooie Seamaster!
En veel draagplezier…over een tijdje ![]()
Hele mooie AT! Laat hem schitteren op je bruiloft en geniet er daarna nog vele jaren van!
Heel tof model! ![]()
Leuk om hem hier terug te zien. Bedankt voor het fijne contact en veel plezier ervan. Zal je goed staan op je/jullie bruiloft!
Mooi om naar dat speciale moment uit te kijken…
Die prachtige Aqua Terra in de kast laten liggen tot.
Ik zou eerder, veel eerder trouwen. ![]()
Geniet van het vooruitzicht.
Erg mooie Aua Terra! Gefeliciteerd!
Leuk om deze mooie AT op HF terug te vinden! Veel plezier met het horloge en bedankt voor het fijne contact en de soepele deal. Op naar de bruiloft!
Gefeliciteerd met deze mooie AT en je toekomstige bruiloft, zou wel af en toe stiekem in de nacht even omdoen en alvast te genieten
.
Neem aan de de toekomstige bruid ook een mooi horloge heeft om mee te shinnen tijdens de bruiloft ![]()
Mooie NA. Gewoon lekker gaan dragen joh. Niemand valt op je trouwerij op wat- of dat je een horloge om hebt ![]()
![]()
Advies van niks. Lekker doen wat je zelf wil ![]()