Inmiddels alweer een ruim half jaar geleden afgestudeerd en toen besloten om mezelf te trakteren op een mooi horloge. Helaas toen de knoop nog niet kunnen doorhakken. De Aqua Terra zat steeds in mijn hoofd en dit vond ik dan ook een erg mooi horloge, maar het maximale budget was te klein om deze nieuw te kopen. Dus besloten om er maar even mee te wachten en te kijken of ik nog iets anders leuks voorbij zag komen, ik had tenslotte geen haast en wie weet kwam er eentje op het forum te koop…
Na een korte “pauze” begonnen met werk zoeken. Een aantal sollicitaties verder kwam corona om de hoek kijken… Toen ging het allemaal wat moeizamer maar gelukkig toch via Skype een sollicitatie gedaan waar ik ook ben aangekomen!
Tussen door nog een paar keer naar Juwelier Martens geweest in Maastricht om al dat moois eens in het echt te bekijken. En ook daar kwam weer die Aqua Terra van vorige keer voorbij… zou het dan toch deze worden?
Begin vorige maand begonnen met werken en aan het einde van de maand is natuurlijk het salaris op de bank gestort. Dan gaat het geld branden en dus ook maar besloten om nu gewoon die Aqua Terra op te gaan halen.
Gisteren was het dus zover en heb ik de nieuwe Aqua Terra mee naar huis genomen! Ben er super blij mij en om de pols nog mooier dan op de foto’s.
Nu nog rondkijken wat voor andere banden er zijn, wie weet wel zo’n Omega rubber band al zijn die volgens mij wel erg prijzig. Mocht iemand banden tips hebben voor de AT dan hoor ik dat graag
Hier wat telefoon foto’s van de Aqua Terra (38mm in blauw).