Ik heb deze met rubberen band gekocht. Stalen band vond ik niks.
Proficiat met je baan en dit mooie horloge
Mooie beloning voor je afstuderen en nieuwe baan. Geniet van dit stijlvolle horloge. Goede keus!
Zealande rubber strap.
Maar alleen voor de 41 mm Aqua Terra, zo meen ik
Net toevallig ook even naar gekeken en is inderdaad alleen voor de 41mm helaas⌠Ook nog Everest straps bekeken maar die hebben helemaal niks voor Omega.
De beste aankopen maak je vaak met het âeerste salarisâ, maak er een traditie van als je ooit naar een nieuwe werkgever gaat. Mooi ding, gefeliciteerd met zowel je nieuwe baan als horloge.
Wow, de Aqua Terra is een prachtige Omega. Je hebt jezelf een GEWELDIG kado gegeven.
Een mooie beloning voor een afgeronde studie en een baan.
Well done!
Proficiat, nooit weg doen! Ik heb er vroeger een gehad, veel spijt van dat ik hem verkocht heb.
Gaaf hoor, mooi horloge! Gefeliciteerd, ook met je nieuwe baan. Je eerste loon is goed besteed.
Gefeliciteerd
Ahh, heel benijdenswaardig. Maar zou ook zeker mijn keuze zijn! Gefeliciteerd met de aanschaf, geniet er van.
Gefeliciteerd met die prachtige Omega!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan en je mooie aankoop!
Netjes op tijd nu! Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA!
De Aqua Terra vind ik echt een schitterend horloge. Ik heb hem een tijdje geleden gepast en kon er werkelijk niets op aanmerken. Dit horloge is gewoon af.
Geniet er van!
Vanguard ?
Thanks! Ik wist dat er nog een andere was⌠maar zie nu dat ze ook alleen Rolex/Tudor banden verkopen helaas.
Gefeliciteerd met je afstuderen, je eerste âèchteâ baan en wat een prachtig horloge!
Gefeliciteerd!
Erg fraai hoor, deze Aqua Terra met mooi blauwe wijzerplaat.
Gefeliciteerd met je NA.
Veel draagplezier gewenst.