NA: Omega Seamaster Aqua Terra

Bijzonder aangenaam horloge.

1 like

Super gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd @Lars, wat een topper! Ik had hem natuurlijk al gezien, maar :flushed: wat een klok!

1 like

Prachtig horloge Lars!
Ook op de rubberen band zal ie schitteren!
Geniet er van.:+1:t4:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Met recht mag je hier trots op zijn. 1e echte horloge blijft je altijd bij.

1 like

Geweldige keuze, heb exact dezelfde vorige maand aangeschaft op staal. Benieuwd hoe deze op rubber stond maar niet zoveel zin om de volle mep te betalen een los bandje aangeschaft via ebay. Toegegeven, het was een kleine ramp om te installeren met de springbars die niet erg gemakkelijk op hun plek kwamen maar ben blij met het resultaat ter afwisseling.

Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Schitterend horloge en staat je goed👌. Stiekem wel jaloers, heb de aqua Terra zelf ook al even op het oog! Geniet ervan!

1 like

Mooi mooi mooi. Ik heb de AT Rio en draag hem veel te weinig. Ga ik wat aan doen!

1 like

Een van de mooiste Omega modellen! Enjoy :sunglasses:

1 like

Wat een prachtig horloge!

1 like

Heel lekker! Gefeliciteerd

1 like

Vet om met je 1e “echte” salaris een klok te kopen. Veel draagplezier :v:t3:

1 like

Mooi… gewoon…, mooi.

1 like

Gefeliciteerd en mooie eerste aankoop!
Dat gaat genieten worden deze zomer. :+1:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd.

1 like

Prachtig horloge; gefeliciteerd! Ook leuk dat je het van je eerste salaris hebt gekocht, zo zit er gelijk een mooie herinnering aan vast :grinning:

1 like

Gewoon het mooiste horloge. Ik ben er bijna, nog even en ik heb hem ook. Maar ik twijfel zo erg tussen blauw en zwart. Volgens mij is de blauwe wel mooi donker toch? Binnenkort maar eens passen, vergelijken en slapeloze nachten hebben van het piekeren.

2 likes

Feli!

Prachtig horloge! Geniet ervan!

van harte met je erg mooie nieuwe aanwinst :+1::+1: