Altijd leuk felicitatiesā¦. Maar 1 jaar na dato Onder het mom van beter laat als nooit
Eerste keer dat ik dit topic zag. Mooie klok. Niet op data gelet.
Enfin, ik hoop dat je plezier van je horloge hebt (gehad, eventueel).
Mijn schuld. Ik sta bijna op het punt er 1 aan te schaffen dus was op zoek naar ervaringen op het forum :). Bevalt ie nog?
Heel erg mooi horloge en een zeer goede keuze voor heel lang draagplezier!
Erg mooi! Gefeliciteerd!
Bevalt nog zeker erg goed! Draag hem nog bijna dagelijks en wissel hem soms af met mijn Tudor bb58.
Heb je de blauwe en zwarte al beide in het echt gezien?
Goed om te horen. Ja wel gezien. Ik n de blauwe maakt best wat indruk. De zwarte is lekker down to earth. Moet zeggen dat ik me redelijk opgebaard voelde zo bij de juwelier (lag niet aan hem hoor). Dus moeten eindelijk nog een keer gaan kijken en passen
Prachtige wijzerplaat en een ontwerp dat goed in balans is. Veel draagplezier!
Kan helaas mijn lompe fouten niet verwijderen . Was net heel snel aan het tiepen:
Goed om te horen. Ja wel gezien. De blauwe maakte best wat indruk. De zwarte is lekker down to earth. Ik loop enkel on casuali kleding, soms nooit een pak. Ik moet zeggen dat ik me redelijk opgejaagd voelde zo bij de juwelier (lag niet aan hem hoor). Ik zou dus eindelijk nog een keer terug moeten gaan kijken en passen
Gave NA! Jasper van Amsterdam Vintage Watches zegt in ƩƩn van de oudere filmpje āsoms is een horloge als een medailleā. Voor mij altijd een gedachte bij een NA, en volgens mij hier ook van toepassing!