NA: Omega Seamaster Diver 300M (2220.80.00)

Nice! :ok_hand:t2:

1 like

Juuuup!

1 like

Toffe combinatie zo!

2 likes

Proficiat met je aankoop.

Als de tramrails en skeletwijzers je stoorden, waarom dan niet…

?

3 likes

Allereerst, dank voor jouw reactie. :+1:t2:

Ten tweede, leuk horloge. Waarom dan niet de 2254.50? Ik heb hier één heel groot issue mee, de indices. Noem me gek, maar ik vind alleen ronde indices mooi. Alle andere vormen maken me onrustig. :scream:

1 like

Geweldige aanwinst! Ben benieuwd naar uw bevindingen van de Zealande band, overweeg hem ook!

1 like

Gefeliciteerd :+1: één van de weinige horloges die ik echt mooi vind.
En die band ? Juist mooi man. Niks meer aan doen, hoort er gewoon bij.

1 like

Eigenlijk zag ik veel liever de tramrails dan de speedmasterband die ik heb.

Ben het geheel nu wel gewoon geworden.

Nog knapper is de dial van de beperkte serie met opgelegde indices (van de America’s Cup), maar die past niet op mijn Quartz versie. :disappointed_relieved:

1 like

Een bevestiging gehad dat de band onderweg is. Bizar om er bij stil te staan dat de band vanuit de andere kant van de wereld moet komen. Hoe dan ook, verwachtte leverdatum donderdag a.s. Probeer van het weekend dan een mooie foto te schieten en hier ondermeer te posten :+1:t2:

Ik vind de zwarte uitvoering super! Ik houd alleen niet echt van een visuele referentie aan überheld JB.

1 like

Geluk staat hier hoog in het vaandel. Af en toe wel gênant om te beseffen dat het gevoel van geluk door zo’n luxe item (tijdelijk) wordt vergroot.

1 like

Deze voelt meer solide als de Sub. Maar het charisma, kan een ding charisma hebben? :thinking:, van de Sub is niet te ontkennen.

Die zou ik er door @HanDavinci gewoon uit laten slijpen…

2 likes

Beide gaaf! Alleen gaat mijn voorkeur niet meer uit naar een keramische bezel insert. Aluminium leeft, keramiek is te perfect.

Bah.

Denk je dat James rond zal lopen met iets waar 007 op staat? Niet heel “secret spy-achtig” hè?

3 likes

Prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier

1 like

Voordat Han met een roestige slijptol aan de slag gaat, is dit wellicht een alternatief. :ok_hand:t2:

De midsize durf ik nog niet aan. Maar waar ik sinds kort 40-41mm als max beschouw voelt dit zelfs ondertussen al als groots aan. Misschien ooit nog eens een tussenstap met 38mm.

Ach, geluk zit ‘m in de kleine dingen (om de pols😀).

3 likes

Heeft Pierce Brosnan charisma? :sunglasses: