NA: Omega Seamaster Diver 300M (2220.80.00)

Ik snap wel dat je deze hebt gekocht. Stond bij mij ook een tijd op de longlist. Uiteindelijk nooit de trekker overgehaald, waarschijnlijk vanwege de prijs.

Geniet ervan, 007!

1 like

Gefeliciteerd met deze toch wel mooie Omega.

Ik herken veel argumenten in je verhaal en begin nu ook dit horloge vaker te waarderen.

groetjes,
Ryan

1 like

Je wordt bedankt…
Jouw post kost mij geld :joy:

5 likes

In ieder geval niet als James Bond! :joy:

BTW, de 2220.80 werd gedragen door niemand anders dan Daniel Craig :male_detective:t2: in de rol van James Bond. De 2541.80 en later de 2531.80 werden gedragen door Pierce Brosnan :blonde_woman:t2:

You’re welcome mr. Bond! :stuck_out_tongue_winking_eye:

En natuurlijk van harte met de nieuwe aanwinst!

1 like

Op de foto erg druk ogend maar op de pols een en al charme!

2 likes

De leden van de SAS hebben anders wel de kans gekregen van Omega om een SMP (met sword hands) aan te kopen met hun wapen op de bodem gegraveerd.

2 likes

SAS leden lopen nou niet echt niet te borrelen met Monica Belucci in een klein zwart cocktailjurkje hè? :smile:

3 likes

Maar zij moeten anders wel jobs doen waarbij hun identiteit, hun eenheid, hun functie of zelf maar hun nationaleit maar beter niet te achterhalen is.
Ik vermoed dat de MI5 en MI6 recruteert onder de SAS of hun voormalige leden.

Als Bond liefhebber vind ik dat geneuzel juist weer een reden om wel zo’n seamaster te kopen ooit…

1 like

Telefoongesprek met de juwelier…
Ik: heeft u de Omega SMPc op voorraad?
Juwelier: ja de bond hebben we op voorraad
Ik: nee, Ik bedoel de Omega SMPc
Juwelier: dat is de bond
Ik: wie is bond…

Lang verhaal kort…ik ben héél erg blij met mijn SMPc maar dat hele Bond verhaal doet mij niets.

2 likes

Het beste neem je een andere juwelier denk ik. :wink:

1 like

Of een tv…

2 likes

Bont:

4 likes

Dit is er een van, mogelijk de lelijkste versie…

:drooling_face:

1 like

:joy:

1 like

Hoe wist jij dat Bond een persoon was en geen voorwerp???

Wie/wat Bond/bont… 555 dagen geleden had ik geen idee dat de Seamaster een link had met James Bond aka 007… wat ik toen wel wist is dat ik de Seamaster een schitterend horloge vond. En nu, na 555 dagen om de pols, nog steeds, elke dag weer, geniet van deze Omega.:sunglasses:

12 likes

Holy cow! Nice shot! :ok_hand:t2:

1 like