Dat is uiteindelijk toch het enige dat telt, dat jij gelukkig bent met je horloge, en of er nu een verband is met een fictief dan wel een waar persoon, een verhaal dan wel een voorwerp wat doet dat er allemaal toe als jij je gelukkig voelt met je horloge
Mooi op zo’n Zealande band! Overweeg hem ook voor mijn SMP voor deze zomer.
@anon10817008HF, mooie 2220.80 zeg. Zal wel een van de laatste zijn die is gemaakt denk ik (?) en dus denk ik ook met het 2500d-uurwerk i.p.v. het 2500c-uurwerk.
Dank!
De conclusie o.b.v. het gebruikte lettertype (I i.p.v. 1) … 2500C.
Mooi bandje!
Hoeveel kost Zoiets en wat is je ervaring?
Prachtig en supercomfy die tramrails, he:joy:
EUR. 90,00 incl. verzendkosten incl. korting à 15% (kortingscode is bekend op HF). Besteld bij Zealande, maandag verstuurd en vandaag (woensdag) al binnen. Rubber is reukloos en zacht. Mooie flush fit. Blauwe kleur komt wel heel dicht in de buurt van de aluminium bezel van de mijne. Blij mee!
Prachtig rubber trouwens!
Pesies!
Maar de tramrails is echt complementair aan het horloge. I like!
Blij dat je er blij mee bent! Onvoorstelbaar dat het zo snel afgeleverd is, bij mij duurde het een hele dag langer…komt toch van de andere kant van de aardbol. .
Edit…Voor geïnteresseerden met een SMPc, de kleur van de strap matched 100% met wijzerplaat en bezel.
Tnx, het is een voltreffer!
Aanvulling
Ik heb een polsomtrek van ca. 18,5 cm en ik zou zeggen een polsoppervlakte van ca. 51mm. Ik vind 'm op basis van deze afmetingen prima zitten. Het rubber is erg zacht/flexibel en vormt zich netjes om mijn pols.
Het geheel wordt ook nog eens lichter (dûh) en doet ook optisch kleiner/smaller aan.
De kleurperceptie van de wijzerplaat wijzigt ook na het monteren van de blauwe Zealande strap. Daar waar ik met de metalen band, de wijzerplaat met 9 van de 10 blikken als zwart beoordeel is dat met de blauwe rubberen band minder vaak het geval. Al met al zeer blij met deze set.
Heb je een link van de site?
Werkt de kortingscode nog?
…en het is weer foto tijd!!
Jazeker (apiacreations)
Ik heb het bijna opgegeven, met mijn skills en materiaal zo moeilijk om dit horloge in al zijn glorie vast te leggen.
Nice