NA: Omega Seamaster Diver 300M white dial & 3* Zealande Straps

Beste horlogeliefhebbers hierbij introduceer ik jullie mijn nieuwste aanwinst… sommige hebben hem wellicht al voorbij zien komen…

De Omega Seamaster Diver 300M met referentienummer 210.30.42.20.04.001

Ik begrijp dat er wat discussie is of je deze uitvoering Great White mag noemen ja of nee, maar het is in ieder geval degene met de white dial. Deze dus…

Een tijdje heb ik de blauwe op het oog gehad, maar na de aankoop van mijn Explorer Polar (216570) ben ik zo gevallen voor de witte plaat i.c.m. met de prachtig afstekende lume. Dit dus…

En dat heeft deze Omega dus ook :heart_eyes:

Vervolgens kwam ik nog een prachtige foto tegen waar de Seamaster op een witte Zealande band stond… en toen was ik om!

Op zoek gegaan naar het betreffende horloge en toen zich dat aandiende meteen drie Zealande banden besteld!

Voilá…

Een uiterst complete set die past bij mijn sportieve inborst! En het gaat opnemen tegen mijn Polar… tough cookie voor de Rolex aangezien die echt wel een stukje duurder is!

Eerst nog wat plaatjes;

Inmiddels heb ik het horloge al een paar dagen gedragen op de stalen band. Moet zeggen dat hij erg prettig draagt en zeer makkelijk te verstellen is met de push lock. Een handiger systeem als bij de Explorer en de Sea Dweller!

Verder zijn mijn eerste indrukken alleen maar positief… enorm goede prijs voor hetgeen je krijgt in mijn optiek!

Vanmiddag heb ik hem op de rode Zealande band gezet. Ook hier weer good value for money. Eigenlijk wilde ik twee banden… maar na een kort, snel en prettig contact met Zealande, kreeg ik wat korting bij aanschaf van drie! Dan maar drie :grimacing:

Nog wat plaatjes? Want gezeverd wordt er hier soms al genoeg :sweat_smile:

Hoop dat jullie het leuk vonden kennis te nemen van het topic maar vooral de foto’s :smiley:

Tot posts,

MannetjeMar.

121 likes

Mooie NA en heerlijk veel foto’s. Geniet er van!

1 like

Erg mooie aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Heel tof! Laat het zonnetje maar komen🤩

1 like

Poeh…die is mooi

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Hij is prachtig!!!

1 like

Zeer geslaagde aankoop en met rubber helemaal top!

1 like

Gefeliciteerd ,mooie aankoop.:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd erg mooi!!

1 like

… en deze Seamaster is ‘great’ in meerdere opzichten, dus als jij het een ‘great white’ wil noemen zou ik dat gewoon doen! Ik noem de mijne dan een ‘great blue’. :wink:

Mooie aanwinst, veel (draag)plezier! :ok_hand:

1 like

Een mooi horloge hoor! Alleen kan ik zelf niet wennen aan de wijzers van deze seamaster. Ik houd het liever bij sword hands.

enne… dit is wat mij betreft de enige Great White:

3 likes

Prachtige aanwinst! Veel draagplezier toegewenst.

Staat bij mij ook hoog op het lijstje.

Ben erg benieuwd naar foto’s met de witte en zwarte band.

1 like

Prachtige aanwinst !

1 like

Puik horloge, werkelijk prachtig! :star_struck:

Lekkere foto’s ook.

1 like

Deze vind ik echt schitterend. Ik volg iemand op insta die geniale shots maakt van zijn witte Seamaster. Dankzij die foto’s heb ik m zelf ook op de bekende lijst staan :grimacing:

Veel plezier ermee!!

1 like

Geweldig! :heart_eyes: beetje jaloers…

1 like

Heel erg mooie seamaster en die witte dial top
Geniet er van :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Poh, lekker man. Zo’n klapper kopen en dan meteen de juiste keuze maken qua band (x3)

Mucho kudo’s voor jou!

Veel plezier er van! Dat gaat vast lukken!

1 like

Gaaf horloge zeg. Mooi model, mooie plaat.
Ik moet zo’n Zealande ook nog bestellen voor mijn oude Seamaster. Ziet er mooi uit.

1 like

Een Seamaster met lef. Leuk! :champagne:

1 like