NA: Omega Seamaster Diver 300M white dial & 3* Zealande Straps

Heel gaaf, proficiat!

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Ziet er fantastisch uit.

1 like

Ik kan niet wachten! Denk dat ik niet de enige ben :sunglasses:

1 like

Schit te rend horloge !!!

Ik zou er echter een zwart rubberen strap op knallen, maar dat is persoonlijke smaak.

1 like

Aan je posts te zien @junior ben jij ook wel tevreden met je “great blue” Is ook echt een zeer mooi horloge… maar de lume i.c.m de witte plaat heeft me echt helemaal doen switchen.

Niets voor jou een blauwe band van Zealande?

1 like

Ook zeer zeker een mooi horloge! Van welk jaar is dit exemplaar?

Deze is van rond het begin van deze eeuw…

1 like

Zeker, ik ben er ontzettend blij mee. :slight_smile:

Het draagcomfort etc. is zoals jij ook al aangeeft top. Ik weet niet hoe de witte 't doet, maar de fifty shades of blue vind ik ook erg gaaf. Wat mij betreft mag de zomer ook komen!

Ik ga me zeker ook even oriënteren op een rubberen band, alleen wel de OEM versie. Vind ik net iets beter passen door de ‘tramrails’. Maar dat is een smaakdingetje. Heb er geen haast mee, als ik in de buurt ben van een verkooppunt ga ik er even naar kijken.

1 like

Heel mooi, geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze gezaghebbende aanwinst!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Lekker zeg! :ok_hand:t2: Veel plezier ervan

1 like

Prachtige uitvoering deze witte. Gefeliciteerd!

1 like

Ik zal ze er deze week even “op” leggen zodat je een eerste indruk hebt. Het banden wisselen vindt ik nogal priegel werk en daarom gooi ik er de witte pas op als het echt lekker weer gaat worden :relieved:

Mrlumeshot toevallig :sunglasses: Op de Instagram van Zealande staan ook erg mooie foto’s!

Echte aanrader. Prettig en snel contact ook. En een mooi product. Ik heb een blauwe Seamaster op originele blauwe rubber band gepolst ( leuke woord keuze :joy: ) en enige wat ik daar dan net even sjieker aan vond was de Omega gesp. Die was gewoon mooier. Maar qua band en rubber vergelijkbaar.

Leuke omschrijving :sweat_smile:

Precies dat :point_up:️ Zonder dat zou het wat dragen we vandaag topic niet bestaan hebben hahaha Maar ben het met je eens dat zwart hem ook eer goed staat!

3 likes

Jazeker!! Knappe shots maakt die meneer :ok_hand:t2:

1 like

Zijn er ook originele rubberen banden voor de oude Bond Seamaster :thinking: naja, ik vind zoiets al dikke prima, al vind ik 150 euro nogal stevig.

1 like

Deze witte plaat is heeft echt kameleon genen. Hier lijkt hij op de zilveren variant…

7 likes

Ja

Had met jouw korting mee moeten doen. :laughing:

1 like

Zeer mooi, aankoop die sommige niet durven denk ik dat wit. Persoonlijk op staal het mooist maar ach het mag wel eens anders! Tof

1 like

Gefeliciteerd, hij is prachtig!:heart_eyes::+1:

1 like