Hatseflats! Lekker man, proficiat en veel draagplezier.
Mooi hoor! Zou hier zomaar ook eens kunnen aanmeren!
Heel gaaf zeg! Mooie foto’s ook zeg!!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je NA!
Mooi man! Volgens mij is dit echt een versie van de Seamaster die je in het echt bij daglicht moet zien.
The Great White is een homerun voor Omega
Een witte plaat is niet echt mijn ding, maar dit is gewoon een tof horloge! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! De rode band is een geslaagde combi zeg!! Lekker sportief/zomers
Mooi zeg! Heb de blauwe en zwarte variant gehad maar deze witte is… prachtig! Erg benieuwd ook naar een foto met de witte strap erop.
Geniet er van!
Mooi man
Dank aan jullie allen voor de mooie woorden
Goede vangst
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst, vindt hem vooral heel mooi met stalen band. Veel draag plezier gewenst.
Gefeliciteerd! kep um zelf ook en ik moet zeggen hij bevalt uitstekend, wil hem ook graag op rubber en deze banden lijken erg goed te passen, denk dat ie op de witte band ook gaaf staat. geniet er van.
Prachtig!!
Pracht hoor! Ik heb de fifty-shades-of-blue versie hiervan en dat bevalt mij ook super goed. Ik wilde binnenkort ook een Zealande strap bestellen, zeker na deze NA gelezen te hebben.
PS: grappig dat jij de onderstaande gravering uit hebt gelicht. Toen ik deze voor de eerste keer zag schrok ik. Ik wist niet wat ik moest denken, bijv een secundaire kwaliteit Omega die afgeschreven is omdat de Omega logo (schijnbaar) doorgekrast zou zijn . Pas toen ik er met een loep naar keek zag ik het plaatje scherp.
Juweel! Prachtig!
Zag m van de week ook liggen. Net als de witte speedmaster (panda) racing. Omega <3!