Misschien niet meer geheel ‘een nieuwe aanwinst’, aangezien ik het horloge 2 weken geleden al gekocht heb van een forumlid. Maar desalniettemin wil ik jullie graag mijn ‘eerste’ nieuwe aanwinst laten zien.
Zoals te lezen was in mijn eerste post Even voorstellen vond ik het tijd voor mijn eerste ‘echte’ horloge, en was mijn oog gevallen op de Omega Seamaster Diver 300M. Nu stond ik alleen nog voor de keuze tussen de kleur blauw of zwart. Er kwam al direct veel respons van andere forumleden m.b.t. de kleurkeuze en de horlogekeuze, bedankt voor de snelle en onderbouwde reacties!!
Na de verschillende reacties en argumenten in afweging te hebben genomen is het uiteindelijk toch de zwarte variant geworden met als voornaamste reden dat dit voorlopig mijn enige ‘nette’ horloge is en zwart eigenlijk bij al mijn outfits past.
Twee weken geleden was het dan zo ver, na twee uur reizen, vriendelijk ontvangen door @boetje, ruim de tijd gekregen om het horloge goed te bekijken en zoals verwacht 100% in orde. De deal gesloten en naderhand nog even gekletst over horloges. Het was echter het weekend daarop dat ik pas tijd had om de band te laten inkorten, dus ik moest nog even wachten totdat ik het horloge eindelijk kon dragen.
Op dit moment draag ik het horloge dus ruim een week en ik moet zeggen…wat een genot! Het draagcomfort is in mijn ogen zeer groot, niet alleen qua aanzet van de band maar ook de leesbaarheid van de lume. Tot vandaag heb ik het horloge nog elke dag gedragen en is mijn G-Shock ‘gedegradeerd’ (beetje oneerbiedig gezegd) naar een tweede plek.
Zoals jullie lezen heb ik nog geen seconde spijt gehad van deze aanwinst, deze zal naar alle waarschijnlijk nog wel even in de collectie blijven.
Nu natuurlijk de foto’s!!