Sodeju Folkert.
Dat is nog eens een kado.
Heel veel plezier ervan.
Nogal ja, en dan te bedenken dat je collega’s kijken en denken: wat is dat voor oud ding… zelfs één collega die nog nooit van Omega had gehoord ![]()
Mijn eerste topklasse horloge in de collectie.
Tof om het horloge zo toch nog te laten dragen. Mooie vintage Omega. Veel draagplezier
Heel mooi, veel draagplezier en nooit wegdoen ![]()
Snap ik. ![]()
Tof hoor, bijzondere NA op deze manier ![]()
Veel plezier ermee ![]()
Allereerst gecondoleerd, daarnaast: wat een práchtig horloge. De kastvorm, de markers, de eenvoud. Maar die BORband, die maakt hem, wmb. Ik zou alles in orde laten maken, ook als dat volgens ‘de markt’ niet de moeite waard meer is. Dat zou mij niet deren, want ikzelf vind hem mooi. Maargoed, dat kan zomaar serieus geld kosten natuurlijk. Maar ik denk echt dat je daar een prachtig en tijdloos horloge hebt. Ik ga ook eens speuren! ![]()
Ja het is echt een klassieke schoonheid, ingetogen.
Als eerste krijgt het uurwerk een vakkundige servicebeurt in het najaar door een bekend en gewaardeerd forum lid.
Over de BOR band heb ik nog niet nagedacht, voorlopig even op de Hirsch hagedis band die zeer soepel is en qua kleur goed passend.
Wat fijn dat het horloge terecht is gekomen bij iemand die het ten volste kan waarderen en ook regelmatig gaat dragen!
Ik heb onderstaande bijna identieke horloge van mijn vader gekregen ongeveer tien jaar geleden, hij kocht hem toen hij zelf in de dertig was. Gisteren was helaas de uitvaart, waar ik hem uiteraard ook droeg. De persoonlijke horloges zijn toch de mooiste.
Dat BoR bandje is erg mooi erop denk ik, ga ik naar op zoek.
Ik heb echt nog nooit zo’n mooi horloge om mijn pols gehad. In dit geval is het horloge dus verkregen via een goede collega waarvan ik de vader nooit heb gekend maar uit de verhalen wel duidelijk is gebleken dat de man een liefhebber was. Daarom wilde de familie, die werkelijk niets heeft met het horloge, dat het bij een liefhebber kwam en niet voor geld bij een handelaar.
Gecondoleerd en heel veel sterkte! Ik heb ook nog 2 horloges van mijn vader, een Tissot automaat en een Citizen ana-digi kwarts uit de jaren 80. Die gaan ook nooit weg. Dit zijn de horloges met herinneringen.