NA: Omega Seamaster Ploprof 1200M

Super, echt heel gaaf!

1 like

Dát is tenminste een duiker. En niet zo’n laffe elegante duiker maar gewoon een échte duiker. Mooi ding, heb hem zelf ook gehad en van genoten.

Enjoy!

1 like

Wat een dik ding!

1 like

Wauw inderdaad wat een ding :heart: ik had er nog nooit van gehoord… over zomerknallers gesproken zeg

1 like

Wat een bijzonder gaaf model zeg. Veel draag plezier.

1 like

Wat een knoepert :star_struck:

1 like

Dat is inderdaad een ‘binnenkomer’ zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.:+1:t2:

1 like

Een icoon. Had ik maar grotere polsen

1 like

Thenks :pray: Maar wat jij hier op het plaatje even tussen neus en lippen door laat zien is ook :flushed: :heart_eyes: Die verkeerd in nos conditie zo’n beetje! Draag je die?

1 like

Gefeliciteerd !
Ja die is echt mooi zeker met die band.
Staat bij mij hoog op de verlanglijst.

1 like

Prachtig! :heart_eyes:

Die mesh banden vind ik spuuglelijk kan er niets aan doen :slightly_smiling_face:

1 like

Oh wauw, echt heel gaaf! Dan krijg je toch spontaan zin om de zee in te springen :grin: Wat weegt de hele combinatie als ik mag vragen?

1 like

Heel gaaf horloge! Zou nog een oranje rubber strap aanschaffen, perfect voor de zomer :ok_hand:

1 like

Ik vind hem steeds leuker vinden. De mesh of milanees hoeft voor mij niet maar jij bent er blij mee. Geniet er van :+1:.

1 like

Met de band op mijn polsmaat 266 gram en met alle mesh schakels erbij…

2 likes

Ja want deze doet je gebruikersnaam eer aan :wink:

Da mag de gij vinden… Anders zou het forum maar een tamme bedoeling zijn :slight_smile: Moet zeggen dat ik voorheen ook niet van de mesh was, en eigenlijk nog steeds niet… maar bij dit horloge klopt het wat mij betreft wel :sunglasses:

Heb ik er al bij… evenals de zwarte :yum:

Wat :flushed: Niet geslaagd voor de introductiecursus HF :wink: Nee grapje… dat is het leuke van het forum; Zoveel mensen en zoveel horloges waar ieder op zijn of haar manier weer enthousiast over is!

Thenks Jeroen! Dat is voor mij de leuke combi; foto’s en horloges… :sunglasses:

2 likes

Jij moet het mooi vinden daar gaat het om.
Het horloge is super!

1 like

Dit artikel vond ik op Fratello, een heel mooi interview tussen Robert-Jan Broer en iemand die hij “ontmoet” heeft op Instagram. Ploprof_guy. Diens vader had er eentje waarmee hij ook in een oorlog gediend heeft…

1 like

Dat is nog eens antwoord op m’n vraag, dankjewel :grin: Best heftig. Hoort ook wel natuurlijk, maar ik begrijp wel waarom er ook een titanium versie is.

1 like

Wat een gruwelijke duikert! :star_struck: Hier verbleekt een Submariner naast als je deze om je pols hebt.
Wat voor pols diameter heb je als ik vragen mag? Zal bij mijn bescheiden polsen wel echt overdaad zijn… :flushed:

1 like