Waar blijven de foto’s dan?
Mijn pols is 16,5 á 17 cm. Maar omdat het horloge lug to lug net geen 48 mm meet valt hij op een kleinere pols nog steeds goed. Hij is alleen breed en hoog.
Deze Ploprof vreet Subs als ontbijt, lunch en diner
Wat een beuker zeg, heel gaaf!! Heb hier al vaker stiekem naar gekeken maar nog nooit de trekker overgehaald. Komt omdat ik vrij weinig met Omega als merk heb, is een kwestie van persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Maar dít… wow!! En idd de juiste moderne versie als je het mij vraagt! misschien toch maar weer op de wishlist plaatsen, met potlood…
Geniet er in ieder geval van!!
Helemaal met je eens Robin… behalve dat potlood; dat moet zijn graveerpen
Wat een tank, prachtig!
Vind je hem niet zwaar? Ik heb die van mij gewogen en ik kwam op bijna 300gram uit. Is niet oncomfortabel maar ik draag hem nagenoeg nooit meer.
Ja dat zou ik ook graag doen maar dat is een budgetair dingetje, plus dat er wat andere horloges op diezelfde lijst staan die voorrang zouden krijgen boven deze. Niet in de laatste plaats de McQueen Monaco bijvoorbeeld. Dat is een van de doelen op dit moment
Zo’n horloge is echt heel cool. Gefeliciteerd, man!
wat een beuker zeg. gefeliciteerd!
Ik kan niet ontkennen dat hij niet zwaar is… maar zelf ervaar ik dit niet als hinderlijk. Door de meervoudig verstelbare vouwsluiting kun je hem echt fijn op de juiste maat op de pols doen… mijn voormalige MM300 was een stukje lichter maar die ervoer ik soms als wat hinderlijker.
Hey maar echt zonde dat je hem niet meer draagt! Ik had een gezocht topic
Nope! voor mij is het echt een horloge / sieraad!
Sowieso een kletser is het in alle opzichten maar op oranje vind ik hem heel lekker smoelen in de zon met een drankje erbij Geniet van deze prachtige Ploprof
Wat een gaaf ding! Eén van die enkele horloges waarbij ik het betreur dat ik geen bredere polsen heb!
Geniet ervan in goede gezondheid!
Wow gefeliciteerd en wat een dik ding! Heel gaaf.
Dat zijn pas teksten . Had je die al of komen die met het horloge
. Gefeliciteerd met deze onwijs gave aanwinst. Wil deze ook nog eens op de pols hebben om vast te stellen of hij voor mij draagbaar zou zijn. Vind het geweldig om er naar te kijken
.
Mesh staat ook erg tof, al zal de oranje band ook wel top zijn!
Laat de foto’s maar komen!
Het woord is al enkele keren gevallen, en ik herhaal: vet !
48 mm lug tot lug valt inderdaad best mee voor zo een bom.
Machtige klok ! Indrukwekkend hoor.
Veel draagplezier gewenst !
Ik zit sinds 1 week pas op HF. Ben echter geen verkoper