NA: Omega Seamaster Ploprof 1200M

Haha thanks! Hij is van m’n vader geweest, die hem nieuw kocht in ‘72. Sinds hij eind vorig jaar overleden is, draag ik ‘m bijna dagelijks.

Alles is origineel & nooit opnieuw opgemaakt (behalve de shark mesh op deze foto: die is correct maar recent). Ik heb ‘m full set zelfs, incl. box, papers, extract, en originele isofrane en stalen band. Wel heeft ie recentelijk intern een service gehad en rubbers vervangen, om ‘m zonder zorgen te kunnen dragen.

Maar dat werkt natuurlijk nooit helemaal: gezien de emotionele waarde en vintage staat ga ik er eigenlijk te voorzichtig mee om. Daarom staat een moderne hoog op m’n lijst…misschien wel weer bovenaan, nu ik de jouwe zie :+1:

Trouwens ook nog complimenten voor de zeer fraaie foto’s!

3 likes

Een prachtig horloge en hoog op mijn verlanglijst! Geniet er van…

1 like

Heel gaaf! Echt super :heart_eyes:

1 like

Mooier wordt het niet. Origineel en gekocht door je vader. Ik zou hem gewoon lekker dragen.

2 likes

Goede smaak heb je! Alweer een dijk van een duiker. Geniet ervan!

Afgelopen winter ook nog voor de grap gepast in Antwerpen. Was mij toch wat te groot. Wel erg gaaf!

Edit: Het valt me nu op dat die van jou een datum heeft. Zijn er meerdere varianten van of had ik toevallig een oudere of nieuwere versie te pakken?

2 likes

Jij hebt de nieuwste om je pols. Is ook een Master Chronometer ipv de gewone Co-Axial.

3 likes

Bij Tensen geweest schat ik zo in… het verschil met die jij gepast hebt en de mijne is tweeledig… wat @SuperC al zegt er zit een ander uurwerk in, maar het grote verschil is dat jij de titanium versie om je pols hebt op de foto. De mijne is de stalen… je kunt dat aan het derde verschil zien en dat is het datum venster.

En dank voor je compliment :sunglasses: :pray:

Poeh ik vond deze versie al behoorlijk ehh gewichtig zeg maar. :rofl: Ik had niet eens door dat het titanium was.

1 like

Dat komt helemaal goed, mooi dat je de hele set hebt op de witte na. De witte zou hier ook niet bij staan, althans dat is mijn mening.

1 like

Nee zo is het even goed… alhoewel ik net de nieuwe Gshock Frogman gepast hebt :see_no_evil:

1 like

Goedemorgen, een paar jaar later😀

Ik ben al tijden op zoek naar de originele mesh band zoals op dit horloge.
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik hiervoor terecht kan?
Want mijn ploprof is voorzien van de rubber band en ik heb nu eerst een niet originele mesh erop maar wil toch uiteindelijk de echte mesh voelen!

Alvast bedankt
Vriendelijke groet Frank

1 like

Dankzij MannetjeMar en André A eindelijk deze lekkere meshband op mijn ploprof.
Nog bedankt mannen voor de geweldige service!

6 likes

Heel gaaf! Geniet er van :sunglasses:

4 likes