Froficiat !
Mooi horloge
Mooie Seamaster! Gefeliciteerd
Wat een gaaf ding zeg! Ik ben niet zo van de two tone, maar dit is prachtig! Bedankt voor de leuk NA met mooie foto’s! Veen plezier ermee!
Ik ben er nu helemaal uit. Mijn eerstvolgende klatser wordt de Omega Seamaster 300. Nog steeds spijt dat ik de voorgaande versie van 41mm heb verkocht voor veel te weinig maar deze in het zwart is echt super. Dubbele AR coating waar Rolex niet eens aan doet. Echt ik hoef geen Rolex met al die wachtlijsten en premiums.
Ben alleen een beetje huiverig voor de sluiting wat best een grote banaan is. Vorige model had een kleinere sluiting die perfect was.
Is een topper.
Rolex moest er toch weer even bijgehaald worden?
Leuk dat je ook voor de Seamaster gaat. Ik zou de rubberen band er zeker bij adviseren. Daar draagt het horloge echt fijn op.
Gave aanwinst hoor. Fantastisch mooi deze omega enjoy
Ik kende dit horloge niet.
Jeetje, wat een vet horloge zeg!
Lekker mee flaneren !
Als je voor de rubberen band gaat, staat er nog één in het blauw. Nieuw!
Prachtig, prachtig, prachtig!
Ik vind dit zo’n uitzonderlijk mooi horloge. Heb ‘m onlangs ergens voorbij zien komen en sindsdien krijg ík ‘m niet uit m’n hoofd. Een beetje laat, maar van harte.
Hoop tzt met je mee te kunnen doen!
Helaas, te laat Pieter. Ik heb hem in een vlaag van verstandsverbijstering verkocht voor iets anders. Maar het is eigenlijk het mooiste model 300m.
Wellicht vind je dit ook leuk om te lezen.
En daar kom je pas achter als ‘ie weg is. Herkenbaar!
Dank voor de tip, onwijs leuk om te lezen.