Geweldig om te lezen! Prachtig die detail foto’s! Mooi ding man, geniet ervan!
Vol bewondering heb ik dit topic gelezen. Je wordt er gewoon zelf ongelofelijk enthousiast van!
Wat een ongelofelijk prachtig horloge, en ook echt hele coole macro foto’s! Een welgemeende proficiat, en alle plezier met het horloge gewenst!
Zoals velen hierboven ook al gezegd hebben: Wat een prachtige NA, niet alleen het horloge maar ook de tekst! De passie en kennis spat er vanaf en ook nog eens erg leerzaam. Heel veel plezier met die prachtstuk!
Wat een heerlijk verhaal om te lezen, maar nog veel belangrijker;
wat een prachtige SpeedmasteR
Schitterend verhaal.
Wat een passie lees ik tussen de regels door.
Dit prachtige horloge komt uit een heel goed bouwjaar.
Heel gaaf!
Ok, ik ben eruit, jij mag het woord doen!
Wat een machtig mooi verslag en ontzettend gaaf horloge. Ik ben blij dat je vintage hebt ontdekt!
Het was een beetje onwerkelijk om hem in handen te hebben, mijn gedachten gingen alle kanten op van de indrukken, maar ik ben blij dat ik nu op de foto’s kan nagenieten. Ik denk dat ik deze post nog regelmatig ga terugkijken en lezen. Dat is het waard!
Cheers
Echt fenomenaal mooi horloge en wat een schitterende foto’s! Van harte gefeliciteerd!
Wat een verhaal, kei gave Omega
Top aanwinst en een mooi verhaal, geniet ervan!
Een prachtig verhaal over een nog prachtiger horloge.Van Harte Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Geweldig, wát een indrukkend verhaal. Alles gelezen, de moeite die je hebt gedaan om het uit te schrijven wordt zeer gewaardeerd.
Gefeliciteerd met je aanwinst, prachtige vondst.
Prachtig! Mooi verhaal ook! Petje af ;-). Weer een grail van jewelste. Gefeliciteerd en geniet ervan!
Interessant verhaal en zeer pakkend geschreven met mooie foto’s! Dank voor het delen en veel draag plezier:)
Geweldig verhaal! Het enthousiasme spat er gewoon vanaf, en wat een prachtig horloge! Je mag hier zeker trots op zijn! Gefeliciteerd!
Prachtige aanwinst, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, een bijzonder mooie aanwinst, knappe foto’s ook!
Veel plezier ermee
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst, geniet ervan
Bedankt voor dit topic! Erg leuk om te lezen.
Bedankt en natuurlijk heel veel genieten!!!