🚨 NA! Omega Speedmaster 105.012 uit 1967, een tijdcapsule?

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Hartelijk dank iedereen! Leuke reactie en het doet mij goed dat veel forumgebruikers het ook echt gelezen hebben. Natuurlijk is het ook alleen echt interessant als je iets hebt met Speedmasters, maar foto’s browsen is ook al goed natuurlijk.

Helemaal mee eens! Ik heb ook de Mondani Rolex boeken maar dat is een rommeltje en meer een collectie-overzicht van de Mondani familie.

Zou kunnen maar Anna is niet echt een Italiaanse naam. Het kan ook gekocht zijn door een Zweedse toerist in Italië. Helaas weet de verkoper en de vorige eigenaar er niks vanaf, dus dan blijft het gokken.

Nee, dat ligt ver buiten het bereik en eerlijk gezegd is het ook niet echt zo bijzonder. Ik snap je vraag, omdat ik de moderne 321 heb vervangen met de vintage 321. Maar de Speedy Tuesday 2 is echt anders vormgegeven. Een Alaska 3 zou ik niet weigeren, maar daarvan zijn de prijzen ook niet mals.

Ik ben vooral aan het kijken naar een goede balans in de collectie. Dus als er iets bijkomt moet er ook iets uit vind ik.

Hoe had je ze dan willen zien? Dit zijn de originele, die ze 60 jaar lang hebben toegepast op de Speedmaster Professional Moonwatch? :grinning:

Als je ooit een auto uit 1967 rijdt, mag je 'm lenen! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Are you kidding me?

2 likes

Van harte proficiat. Prachtig nieuwe aanwinst en een geweldige uiteenzetting :clap::clap:

1 like

Oeps… :rofl:

Dank je!

2 likes

Zo :sunglasses:

De vorm dan hè, spreekt mij meer aan.

2 likes

Gelezeb! Wow wat een gaaf verhaal en prachtige fotos. Bedankt nogmaals.

1 like

Bedankt voor de schat aan informatie! Geweldig verhaal voor een prachtig horloge.

Van harte met de NA!
Geniet ervan.

1 like

Wauw! Super gave NA en mooi verhaal! Gefeliciteerd met je nieuwe / oude Speedy! :sunglasses:

1 like

Wat een mega fantastische aanwinst!! Schitterend in alle opzichten. Geniet er met volle teugen van!

1 like

Proficiat jordy. Super interessant om te lezen en je hebt er uiteraard je werk terug van gemaakt. Geniet ervan met volle teugen.

1 like

Prachtig, schitterend, mijn complimenten!

1 like

Zeer mooi :blush: gefeliciteerd

1 like

Hartelijk dank heren! Wordt gewaardeerd!

Dat is inderdaad fraai maar ze zijn ermee gestopt omdat de grote wijzers het zicht op de chronograaf subdials verminderde. Tevens zijn glimmende wijzers slechter te zien bij slecht licht. Daarom heb ik ook mijn ‘57 re-launch snel verkocht. Mooi horloge bij de juiste lichtinval, maar ook slecht afleesbaar bij minder licht.

6 likes

Leuk om te lezen. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Wat een mooie uiteenzetting over dit prachtige exemplaar! Gefeliciteerd ermee :ok_hand:t3:

1 like

Geweldig mooi! Geniet van deze aanwinst👌🏻

1 like

Wauw! Wat een prachtige Speedmaster voor je collectie! En weer een mooi gepassioneerd verhaal erover geschreven. Super! :+1:

1 like

Tjonge jonge, het is net als Pokémon verzamelen bij jouw, gotta catch ‘em all!! En in een behoorlijk rap tempo. Maar wat een pareltje en een mooi verhaal. Geniet ervan!

1 like

Whoah mooi ding man!! Heel vet! Geniet van deze aanwinst!

1 like