NA: Omega Speedmaster 3570.50

Al een tijdje zitten verlekkeren aan al die Speedmasters, dat schitterende icoon wat in 50 jaar tijd eigenlijk niet wezenlijk is veranderd. Beetje verdiept in de historie en varianten en welke ik dan graag zou willen (en kan betalen). De eerste CK versies vallen dan al snel af (als je ze al vindt), en uiteindelijk ook niet voor de andere vintage modellen gegaan, maar voor een relatief nieuw gebruikte, de 3570.50, met hesalite plexi. Ben erg blij met mijn eerste wat duurdere horloge, maar wil wel een andere band erop. Wordt ook nog een kwestie van kiezen en wat proberen.

Over de historie, specs en dergelijke zijn al boeken vol geschreven (zag hier laatst nog een mooi exemplaar voorbij komen), en ook online valt er genoeg te vinden dus ik hou het maar bij wat foto’s als jullie het goed vinden…:wink:

24 likes

prachtige klok, gefeliciteerd. Daar ga je veel plezier aan beleven!

Alle soorten banden (en alle kleuren) staan hem eigenlijk goed. Als je 1 of meerdere leren banden erop wil kan ik je @Ko_ van harte aanbevelen. Heb een stuk of 7 leren banden van hem, stuk voor stuk pareltjes die de speedy een eigen gezicht geven!

1 like

Super aanwinst! Proficiat!!

1 like

Een aanwinst met aanzien. Super ! Veel plezier er van.

1 like

van harte!

ik heb dezelfde ref, erg blij mee.
qua bandje, ik vind m op staal gaaf en ook op m’n gasgasbones nylon! ook ik heb een rally strap van Ko, ook heel fraai.
keuze genoeg dus

enjoy!

bor

1 like

1 like

Prachtige klok hoor! Veel draagplezier gewenst!

1 like

Wat is dit voor een bandje? Heb je er nog een andere foto van? Groet

Dit is de SPV2, deze en andere varianten worden gemaakt door Carl van GasGasBones (google maar), supercomfortabel en fraai imho.

2 likes

Super klok! Veel draagplezier

1 like

Superb! Heel veel plezier.

1 like

Prachtige aanwinst, proficiat!

1 like

Mijn beste,

Een magnifieke aanwinst!!
Veel draag-genot.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee!

1 like

Well done! Fantastisch horloge, Verveeld mij nooit en is ondanks drukke plaat helemaal in balans.

1 like

4 likes

Liever op leer, maar topklok, proficiat!

1 like

Gefeliciteerd met deze topklok!
Groeten van zijn broer

1 like

Heel cool, helaas uitverkocht. Wil mijn Speedy er ook op. Bedankt

kwestie van geduld… hij heeft t waarschijnlijk zoals altijd erg druk en de boel even op onbestelbaar gezet om de achterstanden weg te werken. binnenkort nog n keer kijken. ga ik ook doen voor nog zo’n bandje.
succes!

1 like