NA: Omega Speedmaster LE ST Ultraman

Speedy Tuesday (ST) is inmiddels een wereldwijd begrip. Op dinsdag worden vele Speedmasters op social media geplaatst met #speedytuesday om de liefde voor dit iconische horloge te delen.

Vorig jaar werd er voor het eerst een #speedytuesday limited edition gepresenteerd door Omega in samenwerking met Fratello Watches. Dit was een doorslaand succes en zodoende kwam er dit jaar een vervolg in de vorm van de Ultraman.

De Speedmaster kreeg een nog grotere bekendheid door de tv serie uit de jaren 70, Return of the Ultraman. Het specifieke model in die serie is in een nieuwe jasje gestoken (zo kunnen we het wel noemen) en uitgebracht als de 2e Speedy Tuesday limited edition.

Zelf ben ik een groot van van de Speedmaster en toen ik de Ultraman zag, moest ik hem toch weer hebben… ik was er op tijd bij en vandaag kon ik hem dan ophalen.

Eerst de doos. Wat een joekel!


Toch wel de grootste doos die nu in mijn collectie staat. Maar prachtig! Dan het moment om hem te openen


Het geheel is mooi compleet met alles wat je wil weten over het horloge en natuurlijk over de Ultraman.

Het horloge zelf is toch ook weer prachtig. Door de kleurencombinaties en de verschillende afwerkingen weer een geheel op zichzelf staande Speedmaster.

En die lume? Doet die het ook met de bijgeleverde “lamp”? Zeker!

Al met al een prachtige aanwinst die voorlopig mooi in de doos blijft.

Hier nog een plaatje met zijn “familie”

Een mooi kwartet bij elkaar dacht ik zo. Ik ben er groos mee.

142 likes

Ik vind hem mooi. En dat geldt ook voor je collectie. Heel gaaf.

1 like

Prachtig !!!

1 like

Gave Speedmaster collectie zo zeg!

Ik vind de laatste toevoeging het minste van het kwartet, maar desalniettemin toch best leuk (zou hem wel op een andere band doen)

2 likes

Couldnt agree more!

Dit gaat mijn verstand dan weer te boven :smile:

5 likes

ik ben jaloers…
Schitterend horloge, mooie NA, heel veel plezier ermee!:slight_smile:

Edit: Met die oranje accenten goede kandidaat voor een HFLE, iemand die denkt dat hij/zij het onder de 750 kan praten? :stuck_out_tongue:

3 likes

Mooi hoor. En mooie collectie!

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Mooie collectie! Zelf was ik net te laat met inschrijven :sob:
Geniet ervan!

1 like

Komt wel goed :wink: ons bin zuunig

1 like

Prachtig horloge en gave collectie!

1 like

Prachtig en wat een toffe collectie!

1 like

Mijn beste,

Magnifiek zeg!!
Dit vormt een welkome aanvulling in je Speedmaster familie!!
Chapeau!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte, heerlijke set zo! :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst en dito collectie! Enige dat Omega moet doen is voor die prijs fatsoenlijke bandjes meeleveren. Maar dat mag de pret niet drukken :wink:

3 likes

Mooi! :+1:

1 like

Stalen band erbij was eigenlijk wel mooi geweest voor die prijs

1 like

Erg mooi.

Tofste speedmaster variant wat mij betreft.

Het enige minpuntje vind ik die linker subdial wijzer.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Heel gaaf! Net dat beetje kleur waardoor het spannender wordt dan een “gewone” Speedy, tof!

Dat de subdials dieper liggen dan normaal is ook gaaf

1 like