NA: Omega Speedmaster LE ST Ultraman

Schitterende aanvulling op je collectie. Veel plezier ermee!!

1 like

WOW, mooi ding!! :+1: Begint een aardige collectie te worden, super. Vind de Mk2 ook wel lekker trouwens.

Veel draagplezier!

1 like

Geweldige aanwinst, en sowieso een gave collectie.:sunglasses::sunglasses:
Ik zou hem niet in de doos laten zitten maar er volop van gaan genieten.

1 like

Ik was net te laat voor deze speedmaster. Was al uitverkocht. geniet er van mooie collectie Gr menno :+1:

1 like

U is verzamelaar :slight_smile:
Persoonlijk vind ik de Mark II met afstand de mooiste.

1 like

Het leukste vind ik de kleine details. Bij de ultraman speedmaster zijn de eerste drie minuten in oranje uitgevoerd. Dit om ultraman eraan te helpen herinneren dat zijn superkrachten maar maximaal drie minuten duren.

1 like

Heb je wat side-by-side foto’s van de “normale” speedy met deze nieuwe aanwinst? In ieder geval van harte! :smile: :+1:

1 like

Mooi aanwinst een een prachtige collectie!

Die MKII zal er toch eens moeten komen…

1 like

Prachtig horloge ! :heart_eyes: Al moet ik zeggen dat dat ultraman gedoe een beetje aan mij voorbij gaat …:no_mouth:

1 like

Mijn voorkeur gaat uit naar de rechter. Btw, een strakke collectie .
:vulcan_salute:

1 like

Zeer mooie collectie! Blijf het vooral hebben voor de klassieke en de eerste speedy tuesday :smile:

1 like

Ik vind hem ook echt heel mooi en gaaf maar Omega heeft kennelijk het concept ‘Limited’ nog niet genoeg uitgeknepen en gaat vrolijk verder, nu met Speedy Tuesday.

3 likes

Prachtig! En schitterend kwartet natuurlijk. :star_struck::heart_eyes:

1 like

Ach ja… zo valt er van heel wat zogenaamde “limiteds” iets te zeggen… het is gewoon een mooi horloge. Als ik hem niet mooi vond, had ik hem ook niet gekocht.

1 like

Zeker, het is een hele gave Speedy. Het is gewoon dat ik merk dat Omega nog steeds de uiterste grenzen oprekt en dat vind ik jammer.

Waarom koop je een horloge om hem in de doos te laten? Karig.

Verder lezen :wink: ergens tussen de comments staat dat het wel goed komt. Dont worry…

Edit: ik vind het gewoon mooi om hem de komende tijd nog een paar keer mooi uit de doos te halen, boekjes door te nemen en hem dan weer terug te doen. En dat dan nog een paar keer te doen :innocent:

3 likes

Ik dacht dat ik de enige was met deze tik… :sunglasses:

Ik stop alleen niet altijd mijn horloge terug in de doos, maar pak wel regelmatig de horlogedozen even uit de kast en blader dan alle boekjes en papieren nog eens door om het spul na een minuut of vijf dan weer terug te leggen. In de Sinn doos zit ook een leuk klein ‘777’ vliegtuigje, die pak ik dan tussen duim en wijsvinger en dan maak ik vliegbewegingen. Is dat raar?

8 likes

Een beetje… haha :wink: maar je weet wat ze zeggen: iedere gek heeft zijn gebrek…

2 likes

Zo is het! :rofl: :joy: :joy: :joy:

2 likes