NA: Omega Speedmaster LE ST Ultraman

Heel mooi maar je opmerking dat hij voorlopig in de doos blijft snap ik echt niet. Gemaakt om te dragen… !!!

Lees de comments, daar staat het antwoord :wink:

1 like

Ahhhnn oke hmmmm dat is inderdaad geen gek idee. Enjoy Enjoy!!!

1 like

Mooie speedmaster, en de dot onder de 70 staat ook weer waar ie hoort.
Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met deze beauty! Stoere collectie ook, zeker die MkII :heart_eyes:

Moet lukken als we er gewoon 100 nemen, dan graveren ze hem ook nog wel denk ik :wink:

Maak je er dan ook geluid bij? :wink::kissing_smiling_eyes:

2 likes

Tuurlijk, ûh ‘sjjjoooeeeeeeeef’ enzo… :sunglasses:

2 likes

Oh my gawd! OH MY GAWD!!! :scream::scream::scream:
Waanzinnige nieuwe aanwinst en een nog waanzinnigere Speedmaster collectie!:heart_eyes:

1 like

Mooie uitbreiding van je verzameling!!!

Veel draag- en kijkplezier (onder alle lichtsoorten) ermee! :clap::+1::clap:

1 like

Geweldige aanwinst en collectie :ok_hand:

1 like

De vraag stellen, is hem beantwoorden.
Dat is idd compleet gestoord. Tenzij je <12 jaar oud bent of >85… Aan de andere kant, we zijn allemaal knettergek hier op het forum, dus een beetje meer of minder maakt ook niet uit… :crazy_face:

1 like

P.R.A.C.H.T.I.G.

Ik vind zowel het NA verslag, als het horloge zelf, als de Omega familie-collectie zeer geslaagd.

Veel draag- maar ook uitpakken-en-weer-terug-in-de-doos-momenten gewenst!!

:sunglasses:

1 like

Bij omega weten ze dat de speedmaster een keeper is. Ik denk dat je’limited’ eerder moet zien als een nieuwe speedmaster in beperkte oplage (genummerd weliswaar). Ik vind het wel ok, als ze elk jaar zouden uitkomen met zoiets en deze niet limited zouden zijn, dan pas wordt het een kakafonie. De originele blijft ietwat de originele en er komen varianten op die de ene mooier vindt dan de andere, maar onder een beperkt aantal. Het is en blijft een melkkoe :wink: kijk naar autobouwers, hoe je een model als de pagani zonda kan uitmelken en zo 10j langer produceert met telkens een kleine tweek en zo als limited op de markt gooit! Maar weet als je dan een aanschaft dat ze ietwat beter prijsvast zijn op termijn want er staat een x van y op je achterkant! (Hoop ik toch :crazy_face:)

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst, mooie set zo bij elkaar!
Veel draagplezier. :+1:

1 like

Prachtige aanwinst en hele mooie collectie. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge, mooie collectie speedmasters heb je​:ok_hand: Nog veel plezier met uitpakken de komende tijd :grin:

1 like

Ik las op tz-uk dat volgend jaar een Speedmaster ‘Scooby-doo’ versie uitkomt. Ik teken in.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd! Ik wacht nog in spanning…
Zag er vandaag ook eentje te koop op MP voor €8K. Blijkbaar geleverd door Schaap en Citroen in Rotterdam.

1 like

Gave aanwinst en dito familie.
Zou persoonlijk dan jouw ‘gewone’ Speedy lekker op staal zetten.

1 like

Heel erg cool. Gefeliciteerd. Als je moest kiezen, speedy tuesday 1 of 2? :wink:

1 like

Is die Ultraman enkel te bestellen of ook via een AD verkrijgbaar? Reden van mijn vraag is simpel, zaterdag bij mij AD een (in mijn ogen…) raar gekleurde Speedmaster gezien. Heb er eigenlijk niet op gelet of hij op nato was. Achteraf dacht ik…; hé, dat zou wel eens die Ultraman kunnen geweest zijn. Maandag eens checken… :thinking: