NA: Omega Speedmaster LE ST Ultraman

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Heel erg mooi! Ik vind Omega horloges met de dag mooier, alleen net buiten mijn budget wat ik voor een horloge wil uitgeven. Tot nu toe dan. :smile:

1 like

Die sla ik over, Scooby doebie dooooooooooei

Euhm… moeilijk, ze hebben beide toch een echt eigen smoel. De 1 is wat klassieker, de 2 sportiever.

Hij was enkel online te verkrijgen.

Prachtig.

1 like

hij is mooi, heel mooi. Ik was te laat om hem te bestellen, had hem graag gewild alhoewel ik wel tegen de prijs aan zit te hikken. De ST1 kostte 5400 euro, deze alweer meer dan 6k.

Benieuwd of de volgende ST (die ongetwijfeld volgend jaar uitkomt) de 7k aan gaat tikken. En of dit goed is voor de eventuele verkoopprijs van mijn ST1…

1 like

Wow… Springt er echt uit. Mooi hoor!

1 like

Hier ook gemengde gevoelens. Ik vond Speedy Tuesday nr 1 een erg mooi project en oprecht een originele variant op “het origineel”. Dacht echter dat er voorlopig geen nieuwe zou komen. Gewoon eenmalig eren. Maar… Toen was er in een keer het Ultraman concept. Nog geen jaar later. Desalniettemin vind ik ook deze variant geslaagd. Maar de frequentie van uitbrengen van limiteds en ook de handel rondom deze limiteds bederven de pret deels.

@Stefh1Congrats, mooie aanwinst! Maakt de collectie nog completer en gevarieerder.

3 likes

Schitterend quartet :open_mouth: Die Ultraman is toch op de een of andere manier nog wat specialer dan de ST1, met die kleurrijke accenten. Mooie verzameling!

Hopelijk komen er niet te snel nieuwe ST’s, anders gaat het een stevige collectie worden :smile:

1 like

Mooi hoe wisselend de reacties zijn. Ieder zijn eigen smaak, dat maakt de mensen op dit forum tot een kleurrijk gezelschap.

2 likes

Gefeliciteerd, mooie collectie!

1 like

Wat een ongelooflijk toffe klok is dit.

1 like

Ben niet zo’n Speedmaster fan, vind ze vaak een beetje saai.:zipper_mouth_face:
Maar deze, heel erg mooi!!! :+1:t2:

1 like

Zijn er inmiddels al meer Ultramannen gearriveerd binnen HF?

Ik heb zelf afgelopen vrijdag bericht ontvangen dat er voor mij éėn beschikbaar is gekomen.

Ik heb snel nadat de horloges allemaal gereserveerd waren mij ingeschreven op de wachtlijst en tot mijn grote verbazing is er nu dus toch ėėn beschikbaar.

Een geluk bij een ongeluk omdat ik bij release tot 2x toe een exemplaar had maar de reservering tot mijn grote frustratie niet kon afronden.

Na alle mooie foto’s die ik voorbij heb zien komen, ben ik er erg blij mee en kan niet wachten om hem in real life te zien.

#karma

Zal nog wel effe duren voor mij, uitlevering zit ergens rond de 6 a 700 momenteel, ik zit op 17xx

1 like

Wat een prachtige Speedmaster, greep door een blokkerende site er net naast! Moet zeggen dat ik er wel overheen ben en die 6,2k in de zak houd.
Geniet ervan!

2 likes

Whaha. Is het raar dat ik hier in m’n 1tje hardop om de laatste zin moest lachen ?

1 like

Gvd heb mij dus miskeken ik heb niet 17xx maar 07XX dus ik verwacht binnenkort een berichtje :stuck_out_tongue: damn dacht dat ik meer tijd nog had ! :joy: Dan toch maar eens mijn gewone speedy verkopen eerstdaags

Ik heb nummertje 480. Dan gaan ze niet zo snel.