Super mooi! Gefeliciteerd.
Kunstwerk, uit de kunst!!!
Gemaakt om te dragen zodat de wereld mee kan genieten ’
Geniet .
Wouw wouw wouw!!! Wat ontzettend gaaf. Gefeliciteerd
Wow!!! Fantastisch horloge…… gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met deze werkelijk prachtige speedy en mijn complimenten voor dit mooie verhaal.
Gefeliciteerd kerel, wat een ongelofelijk gaaf horloge! Heel veel plezier ervan!
Benieuwd hoe vaak je hem gaat dragen in de rotatie
Goed, zo bespaar je op de gym, en kun je outfits kopen die bij je horloge passen.
Mooi horloge!
Wow wow wow en nog eens wow!!
Fantastisch horloge en zo’n beetje het hoogst haalbare op Speedmaster gebied, tenzij ze de Speedmaster van Buzz Aldrin ooit nog eens terugvinden natuurlijk
Wat een prachtige horloge zeg!! Geniet ervan
Dikke klatser pur sang! Genieten . Veel draagplezier gewenst!
Waanzinnig horloge wow! Prachtig hoor van harte gefeliciteerd. Had de prijs even moeten opzoeken maar dat is wel een beste idd haha. Geniet ervan!!
Wauw erg mooi Horloge, ik heb zelf een stale Seamaster chrono, maar deze is echt mooi
Heel gaaf ding! Gefeliciteerd!
Onwijs gefeliciteerd Jordy! Echt een schitterend horloge, en past erg goed in je collectie. Was een leuk NA om te lezen.
Een mooie uiteenzetting met alle beschreven details.
Prachtih horloge. Geniet ervan. Ben nu wel nieuwsgierig geworden wat een vw id3 kost
Holy shit wat een gave Omega is dit dan! Pohhhhhhhhhhh!
Mijn hemel (pun intended) wat een prachtig uurwerk. De term horloge paar bijna niet bij dit museumstuk. Lijkt me alleen lastig om deze dagelijks te dragen en dat zou ik graag willen bij én zo’n gaaf klokje én de prijs ervan.
Pfoe, enorm gaaf. Van harte gefeliciteerd!
Wat een huzarenstukje!
Game over?