Deze prachtige aanwinst complimenteert je indrukwekkende collectie Speedy’s perfect!
Gefeliciteerd
Absolutely stunning!!
Iets waar je nog eens enthousiast over kunt worden verdoeme
Geweldig mooi dit! Geniet ervan. Heerlijk😍
GE.WEL.DIG!
WOW, ben jaloers, prachtige Omega , kleur Burgundy gaat op alles
Veel draagplezier
Gefeliciteerd! Erg mooi
Iedereen hartelijk dank!!!
Er zit een limiet op hoeveel likes ik mag geven dus ik kan niet iedereen een waardering geven. Maar dat doe ik wel. Leuk om te lezen.
Omega heeft echt iets knaps neergezet met het 3861 caliber, want na twee dagen meten loopt het nog steeds +1 seconde voor op mijn iPhone. Net als de Snoopy met hetzelfde uurwerk.
Dit wordt lastig om te overtreffen. Ik ga goed nadenken of dit geen eindpunt is. Alhoewel alles went natuurlijk.
Als je het verhaal nog eens leest (niet lullig bedoeld) zie je dat de focus van de Journe naar deze Speedmaster is gegaan. Ik heb het deze week gekocht. Dus na 5 jaar wachten nog steeds geen belletje vanuit Parijs . Ik sta nog wel op de lijst. Wil nog even hard “Non!!” roepen als ze bellen.
ID5 . De Journe ging van 22K naar 55+ in 4 jaar tijd. Alleen omdat de secundaire marktwaarde van dit model zo hoog ligt. Dan niet!
whoooow
gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Ja de focus was mij wel duidelijk hoor maar puur nieuwsgierig of u met de leadtime van 2 jaar nu na 5 nog iets had vernomen.
Dat is nu duidelijk Ben benieuwd of ze uberhaupt ooit gaan bellen, blijft soms een raar wereldje.
Maar persoonlijk denk ik dat u groter heeft uitgepakt met uw huidige keuze, nogmaals gefeliciteerd wat een knaller !
Wat een super aanwinst en een topreview!
Gefeliciteerd!
Heel gaaf! Ik ben normaal altijd van de ‘standaard’ uitvoeringen van iconische modellen - dus een hesalite stalen Speedy.
Maar deze is zo mooi, wat een topper! Echt een uniek horloge. Eentje waar ik stiekem online al vaak naar heb lopen gluren. Gefeliciteerd met de aanwinst, na een lange weg er naar toe.
Een opmerking, de relatieve afstand tussen de maan en de aarde op de achterkant lijkt me wat klein als ik naar de grootte van beide kijk? Of zie ik dat verkeerd?
gefeliciteerd met deze super Speedy!
Dank je wel! Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het om de afstand ging, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Dan hadden we wel een heel grote maan aan de hemel .
Het is onderlinge grootte en niet de afstand :
“Omega even tells us that the moon and Earth are proportionately correct with the Earth’s diameter showing as 3.67 times that of the moon”
Wow wat een NA! Heel leuk verhaal over de zoektocht. En over die foto’s hoef je je echt niet te schamen hoor: Mooi gebruik van licht en ook de macro foto’s zijn erg geslaagd.
Geniet er van! Dat is echt een bijzonder horloge.
Mooi verhaal en idem horloge. Super gaaf, geniet ervan.
Wat een mooie bijdrage hier op het forum, zowel je verhaal als het horloge!
Wat een mooie en originele keus, gefeliciteerd!
Waanzinnig. Wat een enorm mooi horloge. Gefeliciteerd en heel veel (voorzichtig) draag plezier.
Niet mijn stijl maar een geweldig mooi horloge. En een superverhaal erbij. Dat maakt 'm nog leuker. Veel plezier er mee!
Wat een prachtige horloge en een geweldig verhaal.
Geniet er van en ben er uiteraard zuinig op.
Doe goed onderhoud dan heb je een super horloge.
Geweldig
Wim
Wauw, dit is toch wel erg chique! Veel plezier met jouw nieuwe aanwinst en bedankt voor jouw leuke verhaal!