NA | Omega Speedmaster Pro (ref. 311.30.42.30.01.005)

Wat een topper. geniet er van. :ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Gefeliciteerd, mooie review en erg herkenbaar beschreven! Matige verstelbaarheid van het bandje is idd vervelend. Horloge blijft voor mij top, zeker als ik em na draagpauze weer uit de doos haal valt dat meteen op :slight_smile:

1 like

Een van de mooiste NA-presentaties die ik heb mogen lezen, een heel herkenbaar verhaal. Geniet van je Speedy!

1 like

Schitterend!!

1 like

Mooie klassieker! En leuk uitgebreid geschreven stukje. Veel draag plezier gewenst :slight_smile:
Ik heb eerlijk gezegd wat minder vertrouwen in de waterdichtheid door de pushers en non-schroefkroon. Maar aan de andere kant ik zal er toch niet mee zwemmen of het water op gaan. Dus tsja toch wel erg mooi zo’n Speedy :smiley:

1 like

Gefeliciteerd en een heel leuke beschrijving zo. Chapeau! :ok_hand:t2:

1 like

wow wow wow… Mooi verhaal en natuurlijk een erg mooi horloge. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Lekker begin van bijna 2020👍

1 like

Ik heb hem gisteren onder de kraan, met een oude tandenborstel en stromend water, schoon staan maken. Moet kunnen. :wink:

Omega zegt tot 5 bar / 50 meter.

Normaal zwemmen moet daarmee ook gewoon kunnen. Toch? Zeker bij een nieuwe, moderne. Dat geeft Omega zelf ook aan:

Each and every OMEGA watch in the current collection is tested in water during production up to its relative pressure reference.
All OMEGA bracelets and straps are manufactured to allow daily contact with water. For intensive in- and underwater usage, we only recommend our metallic bracelets and rubber straps.

Bron: Omega

Ik laat hem trouwens ook thuis bij een bezoekje aan het zwembad hoor, maar als ik ga zeilen ofzo zou ik 'm gewoon omhouden.

2 likes

Ja dat is gewoon prima idd.
Het is meer een mentaal dingetje dan :wink:

1 like

Ja!

Wat een top review waar veel tijd en moeite in is gestoken.

En over die doos… dat maakt het toch wel af nietwaar? Het maakt de belevenis wel compleet.
Ik zou niet weten welk ander horloge zo’n mooie set erbij levert.

Heel veel plezier met het horloge!
En hopelijk worden jij en de band vriendjes.

:+1:

2 likes

Precies dat ! Ook ik zit op dezelfde polsmaat, en daar waar ik bij mijn andere horloges geen enkel probleem heb met de stalen banden is dit gewoon echt erg vervelend!
Heb hem inmiddels al 2 keer laten verstellen (goed excuus om de AD binnen te stappen) maar komop Omega hoe moeilijk is het om nou net even iets meer stel mogelijkheden in die clasp te zetten.

Dealbreaker nee het is en blijft een top stuk in mijn collectie maar onhandig ja dat is het zeker wel!
Was getekend een lotgenoot met dezelfde pols omtrek.

1 like

Ik ken iemand die er geregeld mee in zee zwom. Horloge heeft het gewoon overleefd.

Maar NIET zelf doen hoor! :astonished::laughing: Serieus, doe even een SKX om of zo…

3 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!

1 like

Wat een fijne reacties mannen! Ontzettend leuk, dank jullie wel. Maakt het feestje compleet. :ok_hand:

Ik ook niet. Maar in alle eerlijkheid, de verpakking ligt nu in een donker hoekje. Voor de ‘eerste keer’ is het leuk, opwindend zelfs maar daarna … wat mot je ermee? :sunglasses:

Ik ook. :wink:

Kunnen we geen praatgroepje beginnen? :rofl: :joy:

Overigens was het bij mijn Seamaster Pro 300M nagenoeg hetzelfde gedoe. Paste net wel, … net niet! Daar heb ik toen de sluiting met snelverstelling op laten zetten. Was top!

Dat horloge ‘kon het hebben’ en het was echt een verbetering, de SMP had an sich al een gladde sluiting zonder verdere inscriptie. Ik vind het "Speedmaster Professional’ mooi en wil dat eigenlijk zo houden. Nou ja, ik moet er maar aan wennen!

Dat zou ik geweest kunnen zijn. Serieus. Als er staat 50 meter / 5 bar, maak ik me helemaal niet druk bij een modern horloge. Ik ga natuurlijk geen knopjes indrukken tijdens het zwemmen ofzo. Dat doe ik zelfs niet tijdens de afwas, en ja dat doe ik wel met mijn horloge om … de afwas. :sunglasses:

5 likes

Van harte. Erg leuk geschreven NA topic!

1 like

Very nice! Zowel de review als het horloge. :+1:

1 like

Top horloge. Bij mij is de sapphire sandwich onderweg, met leren band.

1 like

Gaaf! Wanneer krijg je hem in handen? Vind het doorkijkje naar het uurwerk altijd wel érg fraai.

1 like

Een prachtig horloge Remco en een indrukwekkend review! :+1: :slightly_smiling_face:

Bij deze van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! en uiteraard heel veel plezier ermee gewenst! Dat gaat zeker lukken… ik heb hem ook en ben er nog altijd heel erg blij mee! :ok_hand::wink:

1 like