NA Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Ik ben nu al ongeveer anderhalf jaar bezig met het verzamelen van horloges en ik had nooit gedacht dat deze er al zo snel zou komen. Dit was vanaf het begin toch wel een grail voor mij en enkele weken geleden kreeg ik het in mijn hoofd dat ik er een wilde, dus zodoende… :smiley:

Het gaat dus om de versie met de dichte bodem en het hesalite glas. Echt een prachtig horloge en een tijdloze klassieker. Qua grootte past die ook perfect op mijn pols, het horloge oogt ook kleiner dan 42mm en qua afwerking echt subliem. Het ziet er wel naar uit dat deze lang gaat blijven, nu eerst de komende dagen even laten bezinken dat ik er nu echt een heb.

Ik moet ook zeggen dat foto’s dit prachtige horloge geen recht aandoen, de kast is echt wel zeer fijn en mooi afgewerkt. Maar bij deze toch even snel wat foto’s (ik zal later betere maken):

66 likes

Prachtig! Veel draagplezier.

1 like

Van harte met deze mooie Speedy :ok_hand:

1 like

Topper! Van harte met deze grail.

1 like

Nice👍top horloge!

1 like

Super, proficiat

1 like

Gefeliciteerd! :+1:t2::tada:

1 like

Prachtig!

1 like

Khebmzelfook, topper! Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd en heel veel plezier met dit prachtige horloge! Houd ons op de hoogte met jouw ervaringen in de komende tijd, ik zal het met belangstelling volgen😀

2 likes

Schitterend

Ooit hoop ik. Ooit …

1 like

Van harte gefeliciteerd met de aankoop van je grail! En het ‘paar dagen laten bezinken dat ik er echt een heb’ klinkt zo herkenbaar na mijn eerste grote aankoop, veel plezier ervan! erg mooi!!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Wat een fantastische aanwinst!!
Een gelouterde verworvenheid voor een langdurige pols-tijd.:watch:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Bedankt voor de reacties! Ik was van plan om het horloge enkel bij special gelegenheden te dragen, maar eigenlijk is het ook zonde om m niet te dragen, dus waarschijnlijk toch maar regelmatig dragen :smiley:
Ik moet ook zeggen dat deze wel erg comfortabel draagt.

3 likes

Mooi man :ok_hand:

1 like

Sweet!
Mooie klok, ook mijn grail, maar ik zal nog even geduld moeten hebben…
Veel plezier ermee en gewoon dragen!

1 like

Mooi hoor, van harte!

1 like

Fraai! Genieten!

1 like

Heel mooi! Dat is toch wel een van mijn “graal” horloges!

1 like

Wat een prachtig horloge! Geniet ervan!

1 like