NA: Omega Speedmaster Professional Moonwatch

Geweldig horloge, zelf al jaren in m’n bezit draagt lekker en wat betreft de koffer dat is een mooie aanwinst, die hoort bij dit mooie en legendarisch horloge.

2 likes

altijd leuk te horen dat je goed onthaald wordt bij een dealer :+1:
dat maakt tevens ook je dag goed en is dan ook een leuke herinnering. :smile:
geniet van je mooie omega :smile:

1 like

Van harte gefeliciteerd!

1 like

Leuk om te lezen en wat een mooie foto’s zeg! Gefeliciteerd.

1 like

Ik heb ook die ‘hutkoffer’ gehad, ja wel erug groot voor zo,n horloge. Maar na 6 maanden toch de Omega speedy verkocht en voor mijn huidige grail gegaan de Submariner. Beviel de Speedy niet? Ja hoor een geweldig horloge. Ik doe niet moeilijk over de prijs, had hem nieuw aangeschaft voor 3250 hij was in januari 2018 nieuw bij de dealer 4300 euro effe babbelen…dan lul je er makkelijk weer wat extra vanaf…grijs wel te verstaan. Voor dat geld vind ik ook dat hij wel een cosc keurmerk mag hebben. Dat verdient deze knaller wel. Helaas nog niet , mogelijk dat hij dadelijk wel er een krijgt als het nieuwe uurwerk erin komt. Maar het is en blijft een icoon.:+1:

1 like

Geleficiteerd met deze prachtige NA

1 like

Zeker alles klopte zo op deze manier

1 like

:gift::tada: goed gedaan :ok_hand:t4:
Nog steeds één van de mooiste horloges.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige icoon!:heart_eyes::+1:

1 like

Congrats Jurgen :owl:

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop. En mooie foto’s heb je geschoten!

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop! Ik heb een soort vergelijkbaar verhaal gehoord een paar jaar geleden. Driessen is echt een goede juwelier.

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge! Jammer van de ongemakkelijke ervaring bij de AD, wel eind goed al goed :slight_smile:

1 like

Proficiat met je mooi aanwinst.

1 like

Dat is dan ook het enige nadeel. Voor de rest vind ik het een geweldig horloge.

1 like

Stomme 502’s :anguished:

Gefeliciteerd, leuk verhaal en een icoon rijker. Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd, een warm gevoel bij een nieuwe aankoop is erg belangrijk en vaak doorslaggevend :+1:t4:

2 likes

Mooi verhaal, prachtig horloge! Ben ook benieuwd naar de film trouwens :laughing:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze appetijtelijke aanwinst!!
Ik wens je er een memorabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like