dank je!
“Houston…
…
…eh…
…
Traquility Base here…
…
…
…
…
The Eagle has landed.”
Leuk beschreven gefeliciteerd met deze aanwinst:+1:
Gefeliciteerd! Cool horloge
Gefeliciteerd met deze schoonheid
Proficiat, deze gisteren ook aan mijn pols gehad bij de dealer en moet er toch komen😇
Gefeliciteerd met jouw Speedmaster!
Erg leuke post en geniet met volle teugen.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, zelf nu ook twee weken in bezit helemaal happy met de speedmaster.
Congrats, leuk verslag.
Mooie ervaring en de meest iconische Omega rijker, goed gekozen! Veel plezier met jouw Speedmaster Moonwatch gewenst!
Gefeliciteerd, je heb een klassieker te pakken. Dit is zo’n horloge dat je altijd kan dragen (nou vooruit, niet in het water) en die een grote elegantie heeft en een prachtige historie.
Geniet ervan!!
absoluut! hopelijk mag ik deze de rest van mijn leven dragen! icm andere natuurlijk
Na een tijdje orienteren, inlezen, kiezen de welbekende Hesalite of Saphire Sandwich, staal of leer etc etc heb ik vandaag ook mijn ‘slag geslagen’ wat een geweldig horloge zeg die Moonwatch! Een echt icoon!
Nice!! Ook 20% off?
Hoop hier met 20%
Ik moet nog even geduld hebben
Yup!
Het blijft jammer om te lezen dat voor veel verkopers het niet meer is dan gewoon een betaalde baan. Toch mooi om te zien dat er ook nog passie in het vak is. Het extraatje in de vorm van een Omega pin is ook erg tof! Door dit soort herinneringen blijf je teruggaan naar deze juwelier en deel je je positieve ervaringen wat weer in hun voordeel werkt.
Van harte met deze prachtige Speedy. De enige echte moonwatch met plexi en gesloten caseback. Geniet er van!
Whooooow echt heel mooi ,gefeliciteerd met je aankoop.
Afgelopen weekend was ik bij S&C haarlem…
werd nog net niet de winkel uitgeschopt maar scheelde niet veel…
“o sorry, je wilt blijkbaar niet dat ik hier geld uitgeef” of zo
Onbegrijpelijk zulke acties. En het is ook niet zo dat ze in het lagere segment opereren. Ze zouden toch beter moeten weten. Of tenminste dat zou je verwachten.
Afijn, voor jou mooi excuus om lekker verder te kijken.