snap het een beetje, je doet het dagelijks en het word routine… maar men moet stil staan bij het feit dat het niet routine is als je 4k uitgeeft aan een horloge, althans niet voor mij!
zelf moet ik ook wel leens even stilstaan wat ik nou eigenlijk uitgeef, het lijkt ineens heel normaal om zoiets te doen, maar het zijn wel 2 vakantie’ s wat je in eens uitgeeft en toch bijzonder dat ik op een punt ben met mijn 36 jaar dat ik dit prima kan uitgeven wat verder absoluut geen pijn doet op de grote hoop.
echter betekend dit niet dat het niet bijzonder is om zo een horloge te kunnen aanschaffen, en daar hoort de beleving ook bij!
echter bij S&C had de verkoper , terwijl vriendelijk, niet meer door dat 4700 list voor een omega veel geld is en waarschijnlijk meer heeft met het hoger sement kopende publiek.
hij acteerde ook dat hij als persoon daar zich het beste bij voelde, zo kwam het een beetje over.
een boerenlul uit ijsselstein pas daar natuurlijk niet tussen, hens de mismatch in vibe.
De verkoper bij Driessen welke van mijn leeftijd is, kon niet wachten om zelf een moonwatch te kunnen kopen. Hij hoopte dit op zijn 40e te kunnen doen. Ik gun het hem van harte! En hij gunde het mij gelukkig ook.
Gefeliciteerd mede Ijsselsteiner. Mooi verhaal ook en een iconisch horloge.
Toevallig heb ik gisteravond First Man gekeken. (En stond daarna Chrono24 open)… Haha!
Geniet ervan!