NA: Omega Speedmaster Racing

Goedenavond beste lui,

Voor het eerst in 2 jaar (!) weer eens een horloge gekocht. Ik was met name tussen 2014 en 2020 bezig met de hobby qua (ver)koop, maar de laatste paar jaar was ik tevreden met de collectie en had ik andere prioriteiten ook.

Hoewel ik eigenlijk niet van plan was om direct wat aan te schaffen, zat ik afgelopen woensdag te lang op chrono24 en hoewel het model al een tijdje op de markt was en inmiddels zelfs uit productie is, viel mijn oog op de Omega Speedmaster Racing.

Niet geheel toevallig kwam ik toen op de website van Jaap, Ten2two, uit en na een nachtje slapen gisteren de knoop doorgehakt en vandaag al opgehaald in Hilversum. Leuk om even over de hobby te ouwehoeren en nog leuker om de aankoop te doen, horloge om de pols en superblij het weekend in te gaan.

Het horloge draagt enorm comfortabel, echt nauwelijks voelbaar. Kwaliteit van de band en sluiting zijn subliem vind ik. Met 40mm ook perfect voor mijn 17,5cm polsen. Waar ik met name verliefd op werd zijn echter de mooie wijzerplaat, licht verdiepte subdials en gele accenten. Het klopt gewoon voor mij :blush:

Voor nu genoeg tekst, pics you want!..:wink: Dank voor het lezen en kijken en fijne avond/fijn weekend nog :+1:t2:.

122 likes

:star_struck: whoooow wat een supertoffe aanwinst , veel draagplezier gewenst met deze topper.

2 likes

Vet zeg :star_struck: wat een prachtige band zit erop :ok_hand:t2:

1 like

Erg mooi die zwart geel verhouding. Die geborstelde wijzerplaat is risky maar geeft het hier echt net wat meer pit. Gefeliciteerd!

1 like

Heeeeel tof. :ok_hand:

1 like

96x bekeken op de site van Jaap. Onwijs gaaf ding. Veel plezier ermee!

3 likes

Super! Ik vind die combinatie van een grijze plaat met zwarte subdials heel mooi.
Veel plezier ermee

2 likes

Mooi ding! Geniet ervan!

1 like

Mooie (sportieve) Speedmaster! Gefeliciteerd. Geniet ervan.

1 like

Prachtige Speedmaster!:grin::ok_hand:

1 like

Super combo :sunglasses: gefeliciteerd :+1:

2 likes

Echt een heel gaaf ding! Toevallig vanmiddag naar een reverse panda van deze zitten loeren. Dit helpt niet… :drooling_face::sweat_smile:

Geniet ervan!

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze NA!
Heel fraai, formaat lijkt me ook top.
Veel draagplezier!

1 like

Heel gaaf! Geniet ervan :fire:

1 like

Ontzettend tof horloge en via Jaap is extra leuk vind ik!! Veel draagplezier!

2 likes

Haha, ik ook zoiets inderdaad!

Mooi ding, gefeliciteerd. En eigenlijk wel fijn dat ‘ie verkocht is. Weer wat rust in m’n donder :sweat_smile:

2 likes

Gefeliciteerd! Niet de standaard Speedy. Leuk! :+1:

1 like

Super super gaaf, ik heb te lang getwijfeld zie ik nu. Ik had hem nooit eerder gezien maar was meteen verliefd begin deze week, maar ik dacht denk eerst een paar dagen na… Maar ben blij om hem hier te zien.

2 likes

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Oef, wat een mooie! Die verticale sunburst op de dial is bijzonder :ok_hand:

Goeie aanschaf! :+1:

1 like