NA - Omega speedmaster reduced!

Heel tof die patina @Batossai :sunglasses:
En ook leuk om eens in de zoveel tijd de tube Polywatch erbij te pakken en glaasje weer als nieuw te poetsen!
Welcome to the club :smile:

6 likes

Heel leuk, en als ze idd tweedehands betaalbaar zijn dan ben ik ook wel erg geïnteresseerd eigenlijk. Tips om ze te vinden? :innocent:

Edit: stapels op Chrono24 blijkbaar! Alleen nog es uitpluizen hoeveel het onderhoud van zo’n ding kost :slight_smile:

1 like

Inderdaad een heel mooi horloge. Heel veel plezier er mee.

1 like

Hier ook als daily beater in gebruik :smile:
Nu op zoek naar een mooie leren band.

2 likes

Mooi ding! Ik heb er een gekocht via Ebay.

3 likes

Nette band voor een nette klok :wink:

1 like

Mooie klok Batossai !
Los van polsomtrek lijkt de reduced mij ook nog comfortabeler dragen.
Veel Draagplezier!

Ik overweeg een nieuwe ongedragen 20 jaar oude reduced in de Schumacher uitvoering aan te schaffen. Ik vind alleen de prijzige en noodzakelijke onderhoudsbeurt een punt…

2 likes

Gewoon doen! Even pijn lijden en dan volop een hele tijd van gaan genieten… :sunglasses:
Gave uitvoering trouwens!

WoW, eindelijk gevonden wat ik zocht. Ne even sparen geloof ik :grinning:

1 like

Haha ja, het is het wachten en sparen zeker waard.

1 like

Wat een plaatje! Echt heel mooi!

1 like

Thanks :grin:

Even de groeten van zijn broer die zojuist weer terug is;

4 likes

Servicebeurt gehad? Ik heb mijn speedmaster maar een dag gedragen en daarna naar de horlogemaker gebracht. Morgen mag ik m ophalen!

Hij lag nog bij mijn ouders. Gelukkig nu weer in de la. Laatste service is van 2014 dus ik kan nog even hoop ik. Wel op zoek naar een extra schakel mocht je er een over hebben :grin:

Ja toevallig wel. Stuur me even een PB.

De reduced is nu bij een horlogemaker (Ruud, van Clockwise). Hij kwam erachter dat een rad in het uurwerk stuk was. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Hierbij een foto van het uurwerk tijdens de service:

5 likes

Zuur man, wanneer mag je hem nu eindelijk dragen dan?

Balen, kun je dit niet verhalen op de verkoper?

1 like

Nee, dit wist ik al. Had de reduced gekocht van de verkoper met het oog dat hij een servicebeurt nodig had. Daar was de prijs ook naar. Nu met een volledige beurt ben ik alsnog veel goedkoper kwijt dan als ik nu een tweedehandse zou kopen.

@willemC. Hij ligt klaar en ik ga de reduced zo ophalen! Kost me ook niets extra want het onderdeeltje had hij uit een sloopuurwerk gehaald. :grin:

8 likes