NA: Omega speedmaster reduced

Hallo iedereen,

Na lang zoeken heb ik eindelijk mijn eerste horloge kunnen overnemen: een Omega Speedmaster Reduced van een medelid @Mpaj hier op het forum! Ik ben ontzettend blij met deze aanwinst!

De Speedmaster Reduced werd geïntroduceerd in de jaren '90 als een toegankelijkere versie van de Speedmaster Professional, met een minder bulky ontwerp. Dit is ook precies de reden waarom ik voor de reduced ben gegaan. De kleinere dimensies en reduced prijs!

Sinds ik klein was, groeide ik op met de fascinatie voor horloges. Mijn ooms hebben een prachtige collectie en vertelde altijd verhalen over elk tijdstuk.

De spontane gesprekken die ik in één week dragen al heb gehad zijn fantastisch! Ik kan niet wachten om nieuwe verhalen te creëren met dit mooie horloge aan mijn pols.

Ik ben ook op zoek naar advies voor goede 2-piece NATO- en rubberen banden van 18mm. Hebben jullie tips voor merken of specifieke modellen die mooi passen bij de Speedmaster?

Daarnaast staat er een service aan te komen. Is het noodzakelijk om dit via de officiële Omega-weg te doen, of zijn er ook goede alternatieven die jullie aanbevelen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

82 likes

Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie NA :heart_eyes:
Heel veel draagplezier en blijf foto’s posten. Love it.

1 like

Prachtige aanwinst, geniet ervan!

1 like

Heel gaaf! Wat ik van dit horloge weet is dat t uurwerk lastig te servicen is en dat het daarom toch het beste door Omega zelf gedaan kan worden…

1 like

Dat is een mooi eerste horloge! Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi en lekker draagbaar!

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis.
Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst!

1 like

Mooi horloge!
Wesselink en Vreeker in Alkmaar zijn Omega gecertificeerde horlogemakers. In Alkmaar.

1 like

Prachtig horloge man! Geniet ervan!

1 like

Proficiat met dit prachtige horloge :watch:!

1 like

Mooie speedy! Welkom bij de club :blush:

4 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst! De speedy reduced is top. Ik heb die van mij via SC bij Omega laten servicen. Kan ook bij een ander maar niet elke horloge maker werkt met dit uurwerk.

Groetjes van die van mij :wave:t2:

7 likes

Prachtig! Mooiste speedmaster wmb.

1 like

tja, :star_struck: met een Omega kan het niet mis gaan :+1:
draag hem met plezier

1 like

Gaaf! Proficiat :smile:

1 like

Mooie Omega. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd! En welkom bij de “Reduced club”. :smile: :ok_hand:
Ga je hem ook nog eens op leer dragen? Ook echt een aanrader. De Speedy Reduced kan alles hebben.

5 likes