Na lang zoeken heb ik eindelijk mijn eerste horloge kunnen overnemen: een Omega Speedmaster Reduced van een medelid @Mpaj hier op het forum! Ik ben ontzettend blij met deze aanwinst!
De Speedmaster Reduced werd geïntroduceerd in de jaren '90 als een toegankelijkere versie van de Speedmaster Professional, met een minder bulky ontwerp. Dit is ook precies de reden waarom ik voor de reduced ben gegaan. De kleinere dimensies en reduced prijs!
Sinds ik klein was, groeide ik op met de fascinatie voor horloges. Mijn ooms hebben een prachtige collectie en vertelde altijd verhalen over elk tijdstuk.
De spontane gesprekken die ik in één week dragen al heb gehad zijn fantastisch! Ik kan niet wachten om nieuwe verhalen te creëren met dit mooie horloge aan mijn pols.
Ik ben ook op zoek naar advies voor goede 2-piece NATO- en rubberen banden van 18mm. Hebben jullie tips voor merken of specifieke modellen die mooi passen bij de Speedmaster?
Daarnaast staat er een service aan te komen. Is het noodzakelijk om dit via de officiële Omega-weg te doen, of zijn er ook goede alternatieven die jullie aanbevelen?
Gefeliciteerd met je aanwinst! De speedy reduced is top. Ik heb die van mij via SC bij Omega laten servicen. Kan ook bij een ander maar niet elke horloge maker werkt met dit uurwerk.