Mooie toegankelijke Speedmaster.
Heel veel kijk, en draagplezier gewenst!
Ziet er super uit! Kan alleen na wat googlen weinig echt mooie straps vinden voor 18mm. Zijn er lijsten beschikbaar met bedrijven die de voorkeur hebben voor horlogebanden?
Zoals gevraagd two piece nato en rubber.
Prachtig, perfect maat zo. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
De bandjes van Watch Works Haarlem zijn een aanrader. Daar komen die van mij vandaan voor mijn Speedy Reduced.
Het is “Molequin kwaliteit” (als ze daar al niet vandaan komen), maar voor een betere prijs.
Dit is de “Lago Green”. Die andere is “Sandstone”.
Edit: Sorry lees nu pas je voorkeur voor nato en rubber.
Hirsch-banden zijn ook mooi vind ik.
Proficiat, veel plezier met je reduced.
Ik heb de 35.10 in België laten servicen en ik ga met de 35.39 weer naar hetzelfde adres. Maar ik denk dat waar je ook gaat de prijs overal even hoog gaat zijn. Op de site van Omega kun je checken wat de service prijs is voor een automaat met complicaties, dan schrik je minder als je bij de dealer staat
Beste en betrouwbaar adres voor Omega onderhoud is Clockwise in Hellevoetsluis. Jim.
Veel plezier ermee! en groeten van zijn broer
Wat betreft mooie banden voor de speedmaster reduced, onderstaande zijn erg fijn en kwalitatief ook goed. Bovendien kun je ze ook in een kleinere lengtemaat krijgen waardoor je niet een enorme vlap overhoudt.
deze: Vintage Zwart Leren Horlogeband
en deze: Racing Zwart Speedy Leren Horlogeband
Gefeliciteerd met je mooie speedmaster, geniet ervan!!
Service bij Omega! Kost kleine € 1k , je horloge komt als nieuw (mits geen diepe krassen of butsen) weer terug. Als je uurwerk is vervangen zie je dat op de service kaart terug.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Gefeliciteerd met deze toffe speedmaster reduced. Veel plezier ermee
gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Van harte met je NA, prachtig horloge en in een fijne maat. Staat je goed!
Gaaf man! Ziet er strak uit!
Cool!
Gefeliciteerd met je NA!
Geniet ervan!
Wat een beauty ! Deze staat hoog op mijn wishlist. Ik heb een zeer bescheiden polsmaat dus ga deze zeker een keer ergens willen passen. Hij staat je prachtig
Hoe doe je dat? Ik heb in de vier jaar dat ik mijn Speedmaster FOIS heb, slechts één spontaan gesprek (niet HF-gerelateerd) erover gehad.
Fotootje voor de sfeer:
Maar mooie aanwinst, veel plezier ermee!
Misschien helpt het dat ik in een winkel sta Hierdoor heb je natuurlijk al veel contact!
Wauw een FOIS! Prachtige horloges en een mooie maat.
Zelf ook naar gekeken, maar eerst een reduced om te beginnen.