NA: Omega speedmaster reduced

Heel mooi.

1 like

Gefeliciteerd met de NA! Mooie keuze :slight_smile:

Ik vind de Nato straps van Amsterdam Watch Company heel fijn en goed geprijsd, wellicht kun je 'm daar ook servicen? Daar overigens geen ervaringen mee.

1 like

Tof :ok_hand:. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Gefeliciteerd! De reduced past perfect zo te zien👌

1 like

Van harte, geniet van deze tijdloze klassieker

1 like

Ik heb er ook eentje sinds enkele maanden. Top ding. Heerlijke maat.

Ik heb zelf (redelijk fors met alle kosten) geïnvesteerd in een Uncle straps (uncle seiko) metalen band én sluiting. Want de originele zijn ruk.

Veel plezier

3 likes

Proficiat met de nieuwe aanwinst, heel mooi horloge! Zelf een reduced gehad, nu een Professinal 3861 en ik moet zeggen dat de recuced toch iets comfortabeler draagt, ik denk omwille van het lagere gewicht.

Wat straps betreft, enkele canvas banden en een leren band gekocht bij Finwatchstraps, vrij prijzig maar wel veel keuze voor 18 mm. Ook een nato gekocht bij Monsterwatches, ook heel tevreden van!

2 likes

Super horloge. Geniet ervan!

Voor straps ga ik altijd naar Molequin, goede ervaringen mee. Het kan ook helpen om even bij AwCo o.i.d. naar binnen te lopen, daar kunnen ze ook vanuit heel veel ervaring met je meedenken over kleur / leersoort enzoverder.

1 like

Goede foto. Tussen deze twee modellen, welke zou je aanraden als je er maar 1 kunt hebben? Visueel neig ik naar links (de 35.10?). Bvd!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige nieuwe aanwinst, geniet ervan

1 like