NA: Omega Speedmaster Silver Snoopy 50th anniversary

En jij voor de mooie foto! :grin: :ok_hand:

1 like

heel mooi :star_struck:

1 like

Prachtig horloge en verhaal, gefeliciteerd!

1 like

wat een schitterende horloge. heel veel plezier ermee. maar dat gaat vast en zeker lukken :grinning:

1 like

Een droom voor iedere liefhebber de huidige waarde maakt het inbereikbaar. Daarom nog mooier dat je met een beetje hulp mag genieten van dit prachtige schouwspel. Want bij dit soort horloges is de tijd slechts bijzaak. Geniet ervan. Hoop me ooit een te kunnen permitteren

1 like

Ik krijg net een belletje van de Omega dealer dat ze officieel te horen hebben gekregen dat er in 2022 in ieder geval geen Snoopy 50 uitgeleverd gaat worden.
Nederland wordt overgeslagen. Enige die kans maakt om iets te ontvangen is Tourbillion in de PC Amsterdam, omdat deze winkel toebehoort aan de Swatch group.

2 likes

Hmm balen zeg. Jammer dat er zo weinig wordt uitgeleverd.
Ik blijf ondertussen hopen op een toffe ST3. Die eerste twee vielen in ieder geval allerminst tegen. :smile:

1 like

Wat vet zeg. Gefeliciteerd!

1 like

je bedoelt dat er in Nederland geen uitgeleverd gaat worden? In Duitsland wel toch?

1 like

En dat valt ook te betwijfelen want dan waren daar er al wat “geland”. Het behoort inderdaad toe aan de Swatch Group maar is geen Omega boutique (ze verkopen het wel). Ook die op Schiphol is geen echte, deze is vermoedelijk van Gassan? Ik blijf het ook hoogst merkwaardig vinden dat ze met deze strategie landen zoals Nederland en België buitenspel zetten. Met dit argument (en wat goodwill) ben ik ook hoger op de lijst bij de Frankfurt boutique gezet. Ik hoor nu vanuit verschillende delen van de wereld dat boutiques er maar gemiddeld eentje per 8 weken krijgen. Dat klopt dan ook wel aardig met die 15 die tot maart geleverd zijn per boutique. De één wat meer dan de ander natuurlijk.

Alleen bij Omega boutiques voorlopig. Maar omdat er honderden mensen per boutique op de lijst staan, vrees ik dat de AD’s worden overgeslagen. Ook omdat in Nederland Gassan en Schaap+Citroen geen beste reputatie hebben.

Er wordt zeker wel in Nederland geleverd, maar Omega Boutiques krijgen voorrang, en zodra deze door de wachtlijsten heen zijn, zijn de gewone dealers aan de beurt.
Helaas heeft Nederland geen boutiques.

Dus met andere woorden: je kunt wachten totdat je een ons weegt, en daar zit ik nog een kilo of 90 af :wink:

2 likes

De vraag is dan hoe lang ze er mee doorgaan, waarschijnlijk stoppen ze bij de volgende anniversary in oktober 2025.

2 likes

Tof horloge, maar het is geen MoonSwatch natuurlijk.

1 like

Ik zou ook niet mijn adem inhouden…

Omega heeft wel een stop ingeroepen nadat de lijsten bij de boutiques explodeerden. Dus het kan goed zijn, dat ze ook stoppen met leveren bij de boutiques en dan wat AD’s voorzien. Ik heb echt geen idee. Hoop dat iedereen die het echt wilt (en niet als handelsobject) er eentje kan bemachtigen.

:joy:

Dat is zeker waar, ik heb niet de hele nacht voor de boutique moeten liggen

2 likes

Still going strong :wink:

14 likes

Leuk verhaal Jordy!

Veel draaggenot gewenst met dit bijzondere exemplaar!

1 like

Honden houden van sneeuw…toch? :sweat_smile:

11 likes

Inmiddels twee maanden in mijn bezit en de Silver Snoopy 50th is uitgegroeid tot mijn favoriete horloge. De Submariner en Explorer 2 Polar hebben het een paar minuten op mijn pols gered om meteen weer plaats te maken. Dat geldt ook voor de andere Speedmasters. Wat een knaller!

15 likes

Haha goed zo!

1 like