NA: Omega Speedmaster Silver Snoopy 50th anniversary

Ben benieuwd hoeveel Snoopy’s er inmiddels in Nederland / op het forum zijn.

Ik wacht nog steeds ongeduldig op bericht dat mijn exemplaar is gearriveerd.

HF: @Watchstick_81 zeker en 1 andere is een twijfelgeval.
NL: zie boven + Robert Jan van Fratello weet ik

1 like

Two and accounting :fearful:

Edit: als je niet bij S&C, Gassan, Pertijs of een OB besteld heb zou ik er niet vanuit gaan.

2 likes

3, op OF laatst een post van iemand die in NL woont maar volgens mij niet op HF zit.

1 like

Op dit forum ben ik nog steeds de enige normale sterveling die het via een boutique heeft kunnen kopen?

Robert Jan Broer heeft het via Omega geregeld maar de rest van het Fratello team heeft ‘m niet. Zitten niet op HF overigens.

Ook iemand (Wesley) die het cadeau kreeg van zijn vader (grijze handelaar), maar zit ook niet op HF.

Bizar dat het er zo weinig zijn, het probleem van geen boutiques in Nederland. AD’s hebben ze nog niet gehad? 321 Ed white wel dacht ik.

1 like

Zeker en vast, bij Tourbillon hebben ze hem ook nog niet voorbij zien komen:

1 like

Vreemd hoor, de vraag is ook hoe lang ze het nog blijven produceren. Binnen de Speedy Tuesday groep blijft het ook lang stil (afgezien van 1 grote collector)

1 like

Ik denk dat het nog wel in productie blijft als de laatste Apollo uitvoering. Ik heb de hoop al opgegeven, aangezien mijn AD waar ik mijn aanbetaling heb staan volgend jaar geen Omega meer mag voeren, en ik ergens anders er met geen mogelijkheid nog tussen verwacht te komen.

Ik ken de ST groep niet maar op OF zijn er “genoeg”. Waar ik wel kwaad om wordt is dat daar iemand al voor de tweede keer een FS heeft gepost, dus hoe kan hij er 2 in 2 jaar hebben bemachtigd.

1 like

Vergis je niet in de grijze handel. Vaak kopen ze ‘m via die weg en later krijgen ze ‘m eindelijk via een boutique bv. Zijn idd verhalen om gek van te worden. Ik denk dat er nu zo’n 4000 zijn uitgeleverd (gokje op basis van hoeveel boutiques er hebben ontvangen gemiddeld).

Stopt Omega met Ace?

Ik hoorde dat S&C, Gassan en Pertijs vanaf 2023 de enigen zijn:

Dat is ook wat ik mij afvraag.

Ik blijf het bizar vinden dat een horloge dat een bepaald moment in de geschiedenis markeert zo slecht verkrijgbaar is.

Uiteraard heeft corona ook meegespeeld maar dat lijkt mij nu allang geen issue meer.

Omega wil het niet bij mensen hebben die het op C24 voor een godsvermogen aanbieden dus ze zijn erg selectief, daarnaast speelt het wel mooi in hun kaarten om het onbereikbaar te houden.

1 like

Rolex 2.0

Niet helemaal, als ik bij Omega binnenloop voor de moonshine Speedy, wordt ik gepamperd en krijg ik denk ik gewoon korting,. Bij Rolex kan ik niet eens een day-date of gouden Daytona kopen zonder daar eerst incourante troep aan te schaffen om op de lijst te komen.

2 likes

Ik zie er toch genoeg op c24. Dit is uiteraard ook nooit helemaal te voorkomen.

Afwachten maar.

Absoluut gezien valt dat mee;

1 like

Dan hadden ze het eigenlijk maar 1 jaar moeten aanbieden, er is natuurlijk geen regel van hoe lang of hoeveel je er moet aanbieden. Sowieso vreemd dat niet iedere liefhebber er al eentje heeft (die ‘m wilt). Maarja hoe schat je dat in als Omega.

Als ik die Snoopy meteen had verkocht had ik nooit de Ed White 321 kunnen kopen, dat werd mij ook duidelijk verteld voor de boutique manager van Frankfurt. Hij kan ook niks voor mij betekenen voor de volgende special edition, het moet echt een duwtje krijgen vanuit Omega. Mijn geluk is dan ook dat ik bij wat Omega GTGs ben geweest.

Super gaaf, holy grail !

1 like

Ik was ook bij de GTG in Biel in 2019 :angry: