Sta je bij een boutique op de lijst?
In saint tropez lag er vorige week een in de vitrine van een omega dealer. Ben wel niet binnen geweest…
Yep in het buitenland en die hebben er ook nog geen een gehad (zeggen ze tenminste).
Wat een ontzettend gaaf horloge
Gefeliciteerd met deze Speedy.
Hmmm toch nog maar eens checken? Iedere boutique moet er toch zeker een aantal hebben ontvangen. Tenzij het de Omega Boutique Madagaskar is . Ze mogen er overigens niet veel over vertellen blijkbaar. Mijn boutique manager sprak eens zijn mond voorbij en daarna kreeg ik echt niks meer te horen over aantallen.
Dank je! Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
Er is geen Rolex, Patek of Omega in de wereld die mij gaat dicteren hoe en waar ik mijn geld spendeer. Net zoals ik eerder vaarwel heb gezegd tegen Rolex is nu Omega aan de beurt. Ik was goed geïnformeerd in het verleden en wist al 6 maanden van deze Snoopy voordat het voorgesteld werd. Dus ook meteen besteld (per email) bij mijn lokale dealer in april 2020. Oktober 2020 toen het horloge voorgesteld werd ben ik langs geweest bij die dealer om mijn bestelling normaals te bevestigen. Dat is inmiddels haast 2 jaar geleden en door de distributie politiek van Omega zal er waarschijnlijk nooit geleverd worden.
Ik ben er klaar mee, van 18 Speedmasters naar nul. Morgen gaat de laatste Speedmaster eruit.
Geen A13 45th meer hier op HF?
Mooi hoe je hem toch hebt kunnen bemachtigen
Mee eens! Het “hoe” is gelukkig (nog?) niet van toepassing bij Omega, noch bij de andere merken. Het zijn vooral de AD’s die graag zien dat je eerst wat van de incourante modellen of juwelen koopt voordat de kluis met het gewenste model open gaat.
“Waar” is wel een kwalijke zaak, geen enkele AD was op de hoogte dat ze eerst exclusief naar de Omega boutiques gingen. Het is ook kwalijk dat AD’s blind aanbetalingen accepteerden en allerlei false beloftes maakten over de levertijd.
Het “waar” blijft sowieso een probleem, ook bij Zenith die een manufacture edition uitbracht dat je enkel bij de fabriek kon kopen? Later online vanwege COVID. En zo zullen er bij alle grotere merken ook wel “boutique only” modellen zijn. Vooral als de oplage klein is en je de klant wilt kennen. Dan is het ook niet heel vreemd als de vraag vele malen groter is dan het aanbod dat Omega niet aan AD’s levert (veelal rechtstreeks doorgeefluik aan de grijze markt).
Het is jammer hoe het loopt, ik had het ook niet zien aankomen.
Gisteren gelijk een mail naar deze boutique gestuurd en vanmorgen gebeld.
Blijkt dat ze de Snoopy alleen als display model hebben ontvangen voor het zomerseizoen en na het seizoen moet deze weer retour naar Omega. Hebben daar recent een groot Omega event gehad.
Het model moet kennelijk nog gepromoot worden omdat er te weinig vraag naar is !?
Het was natuurlijk te mooi om waar te zijn.
In Frankfurt moest het na een maandje alweer uit de etalage. Toen waren er al grote leveringsproblemen dus ik snapte het ook niet. De boutique manager ook niet haha.
Heel mooi horloge , zou hem zelf ook nog wel willen heb nu de normale speedmaster maar deze snoopy vind ik qua kleur echt goed gelukt.
Prachtig horloge voor de liefhebbers.
Echt gaaf! Mooie foto ook.
Een bijzonder en mooi horloge. Heel veel draagplezier gewenst.
Fantastisch. Heel veel draagplezier.