Thanks! En helemaal eens. Ik lees ze zelf ook bijna allemaal
Nog een keer goed gekeken naar je foto’s en man man man, wat een tof ding is het toch. Echt 1 die op mijn lijst kan als eerste mogelijke neo-vintage Speedy.
Schitterend.
Mooi horloge! Van harte!
Is het nog allemaal gelukt met de andere 1450 band en schakels ?
Prachtig, veel draagplezier
Haha bedankt man, 2x een bericht betekent dat je wel echt echt enthousiast bent misschien tot ziens bij de Speedy GTG?
Jazeker! Check het topic van Chris even.
Jazeker
Prachtig, proficiat! Met deze bijzondere speedie erbij wordt het een hele serieuze collectie in huize drh!
Supermooi
gedaan, heb je weer een top band erbij !
Gefeliciteerd, fantastisch horloge!
Heel gaaf, veel plezier met je aankoop en dank voor de uitleg.
Geniet ervan!
Prachtig van harte . Goed stukje ook lekker informatief
Heel leuk geschreven en zeker ook leerzaam . Gefeliciteerd natuurlijk met je small moonphase Omega, ben het eens zoals je het schrijft, beter in verhouding met de wp.
Wens je natuurlijk heel veel draagplezier
Mag ik stiekem zeggen dat ik die met het lachende gezichtje heel erg tof vind. Jammer dat ze die niet opnieuw gaan uitgeven, zal nu wel beter gaan verkopen denk ik
Op mijn MODMitsukoshi heb ik nu een Forstner band, maar heb ook de echte Omega Speedmaster band hoor en nog wat anders spul om te wisselen
mooi verhaal, prachtige foto’s en schitterend horloge!
Bedankt allemaal
Zeker leuk om te wisselen, maar er gaat niets boven de OEM bracelet als je het mij vraagt. Dus die 1998/849 die je daar hebt liggen. Toch het mooist op je modsukoshi
Een verdomd fijne Speedy! Geniet ervan!
Heel interresant Waarvoor dank
schitterend horloge en nooit geweten!
Geweldig !
Van harte gefeliciteerd.
Een werkelijk Prachtig horloge.
Mooie foto’s en info. Thanks daarvoor.