Wat een pracht Speedy. Heerlijk ook iemand die zo helemaal stuk gaat op die mooie kleine details. Proficiat
Heerlijke aanwinst
Gefeliciteerd met je Speedy Smallmoon! En bedankt voor de informatieve post. Geniet ervan.
Prachtige NA.
Leuk schrijfsel ook over de verschillende varianten van deze speedy! Weer iets bijgeleerd.
Veel draagplezier toegewenst met je Speedymoon.
Dank voor je uitgebreide uitleg. Als je dan toch een Speedy wenst dan inderdaad zo’n prachtig, bijzonder en zeldzaam exemplaar als deze
Hele toffe NA, gefeliciteerd
Hele gave klok! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst
Niet per se.
Bedankt voor je complimenten en je eerlijke mening f. Ik denk dat jij je echter serieus moet afvragen waarom je keer op keer de noodzaak voelt om iemand anders z’n tattoos te becommentariëren / af te kraken op dit forum. Ga dat maar even uitzoeken voor jezelf. En je hoeft het mij hier niet te vertellen hoor.
Thanks P!
Snap ik!
En bedankt allemaal voor de ontzettend leuke reacties!
Gefeliciteerd! Mooie openingspost met een goed verhaal, erg interessant! Ook fraaie fotografie.
Lekkere tattoo, ik heb er zelf geen, maar kwaliteit kan ik altijd waarderen. Staat je goed man, net als die Speedy!
Wat een informatief en leuk geschreven topic! Ik bezit een “doodnormale” 3861 Hesalite en vind het altijd erg leuk om te lezen over bijzondere en/of zeldzame Speedy’s. Gefeliciteerd met die prachtige NA!
Ik lees ze bijna allemaal. De hommage NA’s sla ik over. Het leuke aan NA-topics vind ik dat je er bijna altijd de blijdschap en het enthousiasme over de aankoop in terugleest. Ook interesseert het me waarom iemand een bepaald horloge aanschaft.
Super gaaf en mooi exemplaar. Veel draag plezier.
Mooi verhaal en nog mooiere Speedy ; dank je!!
Gefeliciteerd !
Ik wist niet dat er zooo veel modellen zijn zie er steeds meer.
Thanks! En helemaal eens. Ik lees ze zelf ook bijna allemaal
Nog een keer goed gekeken naar je foto’s en man man man, wat een tof ding is het toch. Echt 1 die op mijn lijst kan als eerste mogelijke neo-vintage Speedy.
Schitterend.
Mooi horloge! Van harte!
Is het nog allemaal gelukt met de andere 1450 band en schakels ?
Prachtig, veel draagplezier
Haha bedankt man, 2x een bericht betekent dat je wel echt echt enthousiast bent misschien tot ziens bij de Speedy GTG?
Jazeker! Check het topic van Chris even.
Jazeker
Prachtig, proficiat! Met deze bijzondere speedie erbij wordt het een hele serieuze collectie in huize drh!