Al meer dan 15 jaar ben ik fan van de Omega Speedmaster. Qua budget is dat alleen te gek voor mij met mijn onderwijsloon. Hij gaat er zeker een keer komen, maar dat is iets om nog naar uit te kijken. Daarvoor zou ik afscheid moeten nemen van een groot deel van mijn collectie, alleen dat ga ik nu nog niet doen.
Sinds de release van de Snoopy was ik verliefd, maar mijn verstand zei nee. Zoveel geld voor platic, waarom? Ik ben daarom toen niet met de gekte meegegaan. Ik heb een tijdje de Mission to Mercury gedragen van een vriend om te kijken of het toch wat voor me is. Ik moet zeggen dat ik er heel veel plezier mee had! Niet de kwaliteit van mijn andere horloges, maar zoveel fun! En de looks👌🏻. Toch besloten om op zoek te gaan naar mijn Snoopy… Overal bizare prijzen natuurlijk die het me niet waard waren. Totdat @JPM zijn Snoopy aanbood voor een eerlijke prijs. Ik was er gelukkig als heel snel bij en de deal was snel gesloten. Wat ben ik er blij mee, hij is prachtig! Zelfs mijn vrouw die het niets interesseert vindt hem prachtig🤣.
Verstandige aankoop? Daar mogen jullie allemaal een mening over hebben. Misschien is het goed om niet altijd met je verstand te kopen, maar ook met je hart. Want dit geeft mij veel plezier en is daarom zijn geld dubbel en dwars waard! Hier kan ik vast en zeker nog lang van genieten tot die Omega Speedmaster om mijn pols zal hangen!
Zolang de 2dehands prijzen zo hoog zijn, en die prijzen er ook voor betaald worden, zal de hype blijven bestaan, vrees ik.
Er waren wel andere varianten beschikbaar toen ik ging kijken. Maar ik wou de witte.
Gefeliciteerd!
Herkenbaar verhaal, de Speedmaster moest ooit komen maar nu nog even niet dacht ik. Door de MoonSwatch is het wel des te meer en meer gaan kriebelen. Dit bevestigde mij min of meer dat het gewoon echt een tof model is.
Lang verhaal kort: gestuit op de Speedmaster Date die een stuk betaalbaarder zijn én ook onderhoudsvriendelijker. Win win
Doe er misschien (ook) je voordeel mee, en geniet van de Snoopy! (Mijn zwarte is inmiddels verkocht)