NA: Omega Swatch Snoopy🌙⚪️

Al meer dan 15 jaar ben ik fan van de Omega Speedmaster. Qua budget is dat alleen te gek voor mij met mijn onderwijsloon. Hij gaat er zeker een keer komen, maar dat is iets om nog naar uit te kijken. Daarvoor zou ik afscheid moeten nemen van een groot deel van mijn collectie, alleen dat ga ik nu nog niet doen.

Sinds de release van de Snoopy was ik verliefd, maar mijn verstand zei nee. Zoveel geld voor platic, waarom? Ik ben daarom toen niet met de gekte meegegaan. Ik heb een tijdje de Mission to Mercury gedragen van een vriend om te kijken of het toch wat voor me is. Ik moet zeggen dat ik er heel veel plezier mee had! Niet de kwaliteit van mijn andere horloges, maar zoveel fun! En de looks👌🏻. Toch besloten om op zoek te gaan naar mijn Snoopy… Overal bizare prijzen natuurlijk die het me niet waard waren. Totdat @JPM zijn Snoopy aanbood voor een eerlijke prijs. Ik was er gelukkig als heel snel bij en de deal was snel gesloten. Wat ben ik er blij mee, hij is prachtig! Zelfs mijn vrouw die het niets interesseert vindt hem prachtig🤣.

Verstandige aankoop? Daar mogen jullie allemaal een mening over hebben. Misschien is het goed om niet altijd met je verstand te kopen, maar ook met je hart. Want dit geeft mij veel plezier en is daarom zijn geld dubbel en dwars waard! Hier kan ik vast en zeker nog lang van genieten tot die Omega Speedmaster om mijn pols zal hangen!

Bedankt voor het lezen strijder. Heb een goed weekend!

Groeten,
Kratos
Jos

128 likes

Proficiat! Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Proficiat en geniet ervan :wink:.
Sparen is garen zeggen ze he :slightly_smiling_face:

1 like

Als ze fun zijn, dan zijn ze hun geld waard. Zelfs al kunnen we inschatten dat de productiekost minder dan 50€ bedraagt.

Hoewel mijn Speedmaster kwaliteit uitstraalt, komen mijn Moon, Mercury en witte Snoopy vaker aan de pols.

Gefelicitteerd !
En geniet van je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Toevallig vandaag de zwarte aan mijn zoontje cadeau gedaan.
Geniet ervan. :+1:

1 like

Heel veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Heerlijk enthousiast verhaal, hij is je gegund

2 likes

Proficiat!
Ik vind hem ook leuk. :smiley:
Al 2x in Antwerpen gaan kijken, maar hij was er niet… :roll_eyes:

1 like

Ik vind hem geweldig leuk!

1 like

Leuk horloge. Ik vind dit wel een grappige uitvoering. Zeker met de Lume en de tekst “I can’t sleep without a nightlight”.

Ik wens je veel succes met de tocht naar een Omega Speedmaster. Welke variant zou je het liefste willen bemachtigen?

Gaaf en goed dat je in het onderwijs werkt trouwens!

Hoe komt het? Ik zou verwachten dat het andersom zou zijn.

Dit model is nu nog slecht te verkrijgen begrijp ik. Geldt dat voor alle moonswatches? De hype is wel wat minder nu toch?

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Heel leuk!!
Een markant horloge van een befaamd horlogehuis.
Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hoe komt het? Ik zou verwachten dat het andersom zou zijn.

Wel dat had ik ook verwacht. De Omega is nagenoeg perfect en straalt kwaliteit uit. De Swatch is speelser en een hoger fun-gehalte.

1 like

Zolang de 2dehands prijzen zo hoog zijn, en die prijzen er ook voor betaald worden, zal de hype blijven bestaan, vrees ik.
Er waren wel andere varianten beschikbaar toen ik ging kijken. Maar ik wou de witte. :sweat_smile:

1 like

Proficiat met je echt leuke aanwinst ! :ok_hand:

1 like

Geniet er van… mooie en leuke manier van oefenen voor een echte speedy

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Eentje uit mijn geboortejaar lijkt mij gaaf!

1 like

Gefeliciteerd!
Herkenbaar verhaal, de Speedmaster moest ooit komen maar nu nog even niet dacht ik. Door de MoonSwatch is het wel des te meer en meer gaan kriebelen. Dit bevestigde mij min of meer dat het gewoon echt een tof model is.

Lang verhaal kort: gestuit op de Speedmaster Date die een stuk betaalbaarder zijn én ook onderhoudsvriendelijker. Win win :slightly_smiling_face:

Doe er misschien (ook) je voordeel mee, en geniet van de Snoopy! (Mijn zwarte is inmiddels verkocht)

1 like

Mooi helemaal wit. Enjoy en gefeliciteerd!

1 like

Bedankt voor je advies. Mooi horloge heb je daar! Welk bedrag moet ik denken voor zo’n date?