Gefeliciteerd!! En toevallig heb ik van de week de zelfde keus gemaakt, het spaarpotje voor een echte laat ik langzaam voller worden maar nu eerst de moonswatch
Tof ding, van harte!
De beste graadmeter m.i. in deze hobby!
Prachtig man, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Mooi om te lezen dat er hier op het forum nog mensen zijn die een ander een moeilijk verkrijgbare MoonSwatch gunnen voor onder de winkelprijs. Klasse!
Ik vind het altijd heerlijk als een NA-topic onversneden enthousiasme uitstraalt. Zo genieten wij een beetje mee van de nieuwe-horloge-kriebel. Gefeliciteerd!
En zouden de productiekosten voor een standaard Speedmaster zich percentage gewijs veel anders zijn?
Kom, kom, niet altijd zo afgeven op de salariëring in het onderwijs, die is de laatste jaren echt met sprongen verbeterd…het probleem ligt vaak niet bij wat er binnenkomt maar bij wat er uitgaat.
On topic: tof horloge, ondanks de bak kritiek die er vaak over wordt uitgestort. Ik vind deze ook wel met afstand de leukste. Muchos plezieros ermee!
Topper👊🏻
Helemaal met je eens! Krijg genoeg binnen, niks te klagen! Heb alleen ook een gezin te voeden en heb een vrouw tevreden te houden🤣.
Ik denk maar zo: je kan sparen voor een Speedmaster en er eentje kopen. Of wat ik doe: ik bouw langzaam mijn collectie uit. Eentje kopen, ervan genieten. Daarna verkopen en een upgrade kopen. Mijn collectie wordt steeds iets meer waard. Over een paar jaar de helft verkopen en de Speedmaster kopen. Goed plan, toch?
Staat je top. Gefeliciteerd!
Lekker fris kleurtje!!
Heerlijk zomers horloge! Geniet ervan
Gefeliciteerd Kratos! Leuk horloge!
Een tof zomers horloge strijder
Maar ook op de skipiste zou deze niet misstaan.
Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd! Mooie Snoopy😎
Gefeliciteerd! Erg tof horloge. Op naar de Speedmaster, is echt de moeite waard
Proficiat! Geniet ervan
Veel plezier ervan.
Superleuk.
Geniet ervan!