NA: Omega Swatch Snoopy🌙⚪️

Ik wilde er niet over beginnen maar 1,5 tot 2 x modaal voor een ervaren leerkracht in het middelbaar onderwijs vind ik een meer dan uitstekend salaris. Dat geldt bijv. ook (mijn mening) voor het aanvang(!!)salaris van een basisschoolleraar: > 3,5K(!). Dan hebben we het nog niet over de vrije dagen. Wat mij betreft mag het onderwijzend personeel wel eens ophouden met klagen over het salaris (ik duik nu weg………).

:+1: :clap:

Aan de andere kant heb ik wel respect voor de beroepsgroep. Omgaan met leerlingen en sommige, (te)veel eisende, ouders lijkt me geen pretje………

1 like

Helemaal met je eens broeder. Ik heb het hartstikke goed, kom niks te kort. En mijn werk gaat mij prima af, waardoor ik totaal geen stress ervaar als leraar op een basisschool. Meestal de koters van groep 8.

Ik heb meer last van mensen die vinden dat leraren altijd klagen over hun salaris en teveel vakantie hebben, terwijl ik bij de grote groep leraren hoor die zulke dingen nooit zullen zeggen. Maar omdat ik een leraar ben hoor ik daar bij denken ze dan. Terug in je hok denk ik dan, ga maar dag voor mijn groep staan👊🏻

Bedankt voor je waardering!

Wat ik in mijn topic vooral bedoelde is dat ik niet bij de groep mensen hoor die zoveel verdienen door hun onderneming of de commerciële branche. Voor deze mensen is een Speedy wat meer in handbereik zeg maar😉

1 like

Leuk ding.
Geniet ervan.

1 like

Mooi horloge! Geniet ervan :grin::grin:

1 like

Zeker een fijne aankoop, ik heb er zelf ook een. Als advies wel ik je meegeven dat het verstandig is om even bij Amazon een beschermfolietje te bestellen aangezien d’r snel een krasje of beschadiging op het doorzichtige plastic gemaakt is. Ik heb er een op m’n snoopy gemaakt en ook op m’n 3861 hesalite.

1 like

Gelijk maar even besteld, dankje!

1 like

Proficiat!

1 like

Als we met verstand gingen kopen, dan kochten we niets en keken we op de telefoon hoe laat het is. Onze hobby is emotie.

Veel plezier met die superleuke witte Snoopy!

2 likes

@Kratos sorry, ik was zo onbeschaafd om je in vorige reacties niet te feliciteren met je leuke nieuwe aanwinst dus bij deze alsnog!

1 like

Lekker hoor, heel veel plezier ermee, to the moon! :rice_scene:

1 like

Bedankt broeders voor de fijne felicitaties en adviezen! Doet mij altijd goed :facepunch:t2:

1 like

Leuk! Veel plezier ermee.

1 like

Ik heb je NA gemist. Maar nadat je er gisteren aan de telefoon over begon dacht ik “die heeft er vast wel een NA over geschreven”. Dus even snel je topic opgeduikeld. Wat een gaaf horloge man. Erg mooi! Mijn werkgever heeft hem in het zwart. Maar wat is deze witte mooi zeg. Veel draagplezier!

1 like

Ze leveren nu blijkbaar heel vroeg. Vorige week zo de Neptunus kunnen kopen en de witte snoopy lag er ook.

1 like

Veel plezier er mee.
Als je het leuk vind en je het geld er voor over hebt → kopen.
Maakt verder niet uit of er Omega of Swatch of staat - of alletwee.

1 like

Oh, welke dag was dat?
Ik ga nog eens proberen. :yum:
En wat bedoel je met heel vroeg?

Openingstijd.

1 like

Haha bedankt Reinier! Je zoon was toch niet ‘horlogeziek’ door mij :rofl:?

1 like

Mooi klokje, zijn fun voor erbij. Tenzij je in het basisonderwijs werkzaam bent kan ik je opmerking niet plaatsen over budget :wink: .

1 like

Basisonderwijs :rofl: