NA: Omega X-33 Marstimer

Met nieuwe witte sneakers op Mars rondbatsen :joy: Wat een kleur!
Mooie foto’s van een waanzinnig mooi horloge. Geniet van deze prachtige NA :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Maar deze scoort wel erg hoog in het lijstje nutteloze functies hoor!

1 like

Cool ding hoor :sunglasses:

1 like

Ik vind hem mooi :heart_eyes:

1 like

Gaaf horloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!

1 like

SuperVetGaafCool man!

1 like

Hij is wel echt heel gaaf hoor. ik denk dat je de eerste eigenaar op het forum bent…? :1st_place_medal: Die Mars-etmaal-functie vind ik juist enorm cool. :grin:

1 like

Heel gaaf horloge, leuke optie die erop zit. Gefeliciteerd en geniet ervan

Wat een cool ding weer @MannetjeMar
Veel draagplezier toegewenst met de NA X-33. :heart_eyes_cat:

1 like

Ulla! Wat een klatser! Je hebt geen 17,5 cm polsjes zoals ik denk ik.

Mega cool en een bijzondere verschijning deze Marstimer. Gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Proficiat met deze toffe NA :partying_face:
Leuk verhaal en mooie foto’s :smiley:

2 likes

Wauw! Ik ga je heel eerlijk zeggen dat deze niet op mijn wishlist staat. Maar ik vind het wel echt supertof dat je gewoon hebt gedacht f*ck it, en hem hebt gekocht. En eerlijk is eerlijk, op jouw foto’s ziet hij er best cool uit.

1 like

Supervet! Een pracht horloge van een van mijn favo merken, met een link naar mijn oude werkgever, mijn oude labs, en mijn specialiteit… Jammer dat hij nu ver buiten budget en mijn polsmaat valt. Heel veel plezier er mee.

1 like

image

2 likes

Mooi hoor gefeliciteerd en veel plezier ermee. jammer dat het geen solar is want op mars schijnt altijd de zon… :roll_eyes:

1 like

Ik vind het een erg leuk horloge, met een mooie kleur bezel, heel veel draag plezier!

1 like

Echt een geweldig horloge, ik snap helemaal waarom je er dol op bent geworden.

1 like

Zo jij je ring, en nu op naar de horloges!

Briljant.

2 likes

Proficiat met deze NA. Het blijft een bijzonder ding

1 like

Nogmaals dank aan iedereen voor de leuke reacties… als dank daarvoor een kekke lumeshot met verlicht display…

22 likes