NA: Omega X-33 Marstimer

Supergaaf, staat bovenaan op m’n verlanglijst :ok_hand:t2::heart_eyes:

1 like

Alleen de prijs is best pittig :grimacing:

1 like

Staat hij nu niet meer bovenaan je lijstje :rofl:

1 like

Allemachtig, hij zakt naar plaats 2 :grimacing:

1 like

:sweat_smile: prima plek nog

1 like

Schitterend man, proficiat! Jij kunt die klatsers gewoon rocken he. Ik denk veel te veel na over proporties enzo 🤦

Die truc met eerst sieraden voor de vrouw werkt goed he :+1: Leverde mij n Explorer op afgelopen weekend :innocent:

Heb je het verorberen van een Mars al even getimed?

2 likes

Deze draagt verassend compact @Hertogjan :ok_hand:t3:

Niet te veel nadenken… verkopen kan ook weer mocht het echt echt echt echt niets zijn. Tenzij je in je raket naar Mars onderweg bent… dan moet je hem uitzitten :joy:

Jazeker… gratis Marstimer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Twee happen :grimacing:

3 likes

heel tof en bijzonder, geniet van je mooie horloge

1 like

Gefeliciteerd! Ik vind 'm gaaf. Quartz is echt underrated.

1 like

Heul. Vet. Gefeliciteerd Marco!!

1 like

Gefeliciteerd, heel vet horloge !

1 like

Super tof! Heeeel veel plezier ervan :innocent:

1 like

Kan je zeggen dat een MoonSwatch en een Gucci tassie ook werkt :wink:

3 likes

Mooie klatser MannetjeMarS

1 like

Prachtige aanwinst en wat een ontzettend mooie foto’s! :smiling_face_with_three_hearts: Van harte en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd, en inderdaad prachtige foto’s

1 like

Zeer fraai! Zelf tweemaal de X-33 Skywalker gehad en die mis ik en wil ik graag weer terug. Maar deze is ook geweldig!

Enjoy!

1 like

Mooie horloge en ook mooi op de foto’s gezet :ok_hand:t2:

En dan komt bij mij toch een vraag op zetten. Wat heeft Omega eigenlijk met planeten en of het universum? Zie steeds meer horloges van Omega die gelieerd zijn aan een of andere planeet.

1 like

Ik hoorde iets over een astronaut die als eerste voet zette op de maan met een Omega, maar dat is natuurlijk als je niet in het complot geloofd dat ze nooit op de maan zijn geland. :shushing_face:

Er is ook zoiets als de samenwerking met de Good planet foundation waar horloges mee uitgebracht zijn.

Nou die hele eerste voet op de maan is al bullshit natuurlijk want dat was degene die het gefilmd heeft, maar er dus nooit credits voor kreeg haha.

afbeelding