NA: Omega X-33 Marstimer

Armstrong heeft wel credits gekregen maar niet icm Omega:

Proficiat, geniet er van!

De inner-nerd in mij heeft nu zoveel vragen, is het gewoon aarde tijd x1,027? Of is het daadwerkelijk absolute Marstijd? Een marsjaar duurt namelijk ook 668 Sols (een marsdag) maar vanaf welk moment zijn ze dan de jaartelling begonnen?

:exploding_head:

1 like

Zeg jij het maar… mij boeit het verder geen F*. Gratis tip; niet te veel nadenken werkt soms prima :joy:

1 like

Leesvoer met details :+1:

1 like

Mooie Omega, en zeker de lumeshot
Veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge en zeer strakke foto’s ook :heart_eyes:

1 like

kolere wat een heerlijk horloge :drooling_face:

1 like

De sec wijzer zegt 14 en de dispay 19, mis ik iets? :thinking:

1 like

Scherp :sweat_smile: Maar no worries… als je het licht activeert van het display stopt de secondewijzer even :ok_hand:t3:

2 likes

Okidook! :+1:

1 like

En dan pakt ie weer op waar hij eigenlijk moet zijn neem ik aan. Zo’n soort split/time effect?

1 like

Klopt… de eerste keer viel het mij ook pas op op de foto. Net zoals bij jouw daarstraks… en toen ben ik er achter gekomen :nerd_face:

1 like

Haha! mooi! :+1: Maar Omega en NASA … dat zal z’n reden wel hebben. Wellicht dat de sec wijzer niet over display’s beweegt …

1 like

Hello everybody.

I’m Italian and I can’t speak Dutch, so I hope you all will forgive me if I write in English.

I would like to ask the author of the discussion a question, as he seems to be the first in the world to let people know online that he has purchased the Marstimer.

First of all, congratulations for the choice, and also for the primacy!!!

My question is: knowing that the Skywalker has the problem of the lighting, which lasts only 5 seconds (then it goes off even if you are doing setup operations), I read the online manual of the Marstimer and the wording on the lighting is different .

I thought then that Omega has finally fixed the problem. Can I ask you to do this test for me? if you press the button for lighting and then make settings for a longer time (for example, for 12 seconds) does the display stay on, or does it go off after 5 seconds? Thanks and congratulations again!

1 like

@savio.79 Hoi Savio… dank voor je leuke reactie. Ik heb het zojuist even uitgeprobeerd voor je. Als ik het backlight activeer blijft het aan zolang ik met de kroon bezig blijf. Voor mij zou het geen issue zijn… maar het maakt het leven in het donker met instellen wel een stuk makkelijker :sweat_smile:

Pleas use google translate :pray:t3:

1 like

Duizendmaal dank! heel snel antwoord!
mag ik nog een vraag stellen? Heeft de gesp een micro-aanpassing?

Ik hoop dat ik goed in uw taal heb geschreven

2 likes

In de band zitten hele en halve schakels… en op de sluiting zit 1 mogelijkheid om te verzetten. Heb je wel een tooltje of tandenstoker voor nodig…

Aan de andere zijde zitten ook nog verwijderbare schakels.

1 like

Bedankt voor de informatie!
Jammer dat er geen microverstelbare gesp is zoals bij andere modellen, zoals mijn Seamaster 300m

1 like

Verdammt. Nu wil ik er ook één. :rocket:

1 like

Vorrei fare una domanda: la fascia NATO è nera o grigio scuro?

(Google translate)

1 like